Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe»Media

Media

27.04.2020

„Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w dobie #COVID-19 i odpowiada na pytanie: jak firmy chronią swoich pracowników w dobie epidemii?

W najnowszym, specjalnym e-wydaniu, „Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w Polsce. W oparciu o bazę danych Glassdoor – największego na świecie serwisu opiniującego pracodawców na podstawie opinii zatrudnionych oraz zebrane przez redakcję dane powstał unikalny ranking firm, w których dobrze jest pracować. ...
więcej
26.04.2020

„Do Rzeczy” (18): Operacja „Norman Davis” Jak prożydowskie lobby blokuje w USA kariery niewygodnym naukowcom – pisze Piotr Zychowicz

– Profesor Norman Davies w latach 80. padł ofiarą żydowskiego lobby. Szczegóły szokującej afery opisał w swoich wspomnieniach – zauważa Piotr Zychowicz w artykule „Operacja «Davies»”. – Historia polsko-żydowska to tylko jedna z wielu „min”, na które można wpaść na amerykańskich uniwersytetach. ...
więcej
19.04.2020

„Do Rzeczy” (17) Plan Gowina. Z byłym wicepremierem o jego przeszłości i przyszłości w polityce

Pierwszy termin to sierpień – mówi Jarosław Gowin, były wicepremier, prezes Porozumienia, w rozmowie - o wyborach i nie tylko - z Marcinem Makowskim. Na łamach „Do Rzeczy” również: Restrykcje nie mogą trwać zbyt długo ani zbyt krótko. ...
więcej
15.04.2020

[#TOP20] PMPG Polskie Media S.A. awansowała do pierwszej dwudziestki największych grup internetowych w Polsce. W ramach strategii #CyfrowyŚwiatWprost wprowadza nowe formaty video.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. ...
więcej
13.04.2020

„Do Rzeczy”(16) Wybór najmniejszego ryzyka. Rozmowa ze Zbigniewem Ziobrą o głosowaniu korespondencyjnym i sporze z opozycją

Nie wolno zagrażać życiu Polaków – mówi Zbigniew Ziobro, minister sprawiedliwości, w rozmowie z Kamilą Baranowską. To miała być wiosna sukcesu PiS, ukoronowana wygranymi wyborami prezydenckimi. Zamiast tego są kryzys epidemiczny, stygnąca gospodarka i chaos polityczny. ...
więcej
06.04.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media. #CyfrowyŚwiatWprost nabiera tempa.

Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku.  Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics). ...
więcej
05.04.2020

„Do Rzeczy” (15) Paweł Lisicki: Historia jednego fałszerstwa. Jak feministki wymyśliły „żonę” Jezusa

Jak feministyczna profesor odkryła żonę Jezusa i jak mimo kompromitacji pozostała na uczelni – pisze Paweł Lisicki w tekście „Historia jednego fałszerstwa” Twarz z całunu żyje – mówi prof. Bernardo Hontanilla, chirurg plastyczny z Kliniki Uniwersytetu Nawarry  Na łamach „Do Rzeczy” również: Polska zdaje egzamin – mówi prezydent RP Andrzej Duda w rozmowie z Marcinem Makowskim....
więcej
29.03.2020

„Do Rzeczy” (13/14)

Na naszych oczach Kościół pod rządami pierwszego w pełni „soborowego” papieża marnuje kolejne dawane przez Opatrzność okazje do tego, co Prymas Tysiąclecia nazywał „wcielaniem się Kośćioła w doczesność” -  o reakcji Kościoła „otwartego” w obliczu pandemii w tekście „Kościół i wirus(y)” pisze Grzegorz Kucharczyk. ...
więcej
29.03.2020

Ostatnie "Wprost" [1982 - 2020] i pierwszy #CyfrowyŚwiatWprost

Od Wydawcy Umarł król, niech żyje król! Mówiąc wprost: prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość. Nowy cyfrowy świat czeka na odważnych, chodź z nami - Epidemia unaocznia, że gospodarka, w której człowiek jest w centrum zrównoważonego rozwoju jest teraz strategicznym wyzwaniem dla wszystkich świadomych przedsiębiorców. ...
więcej
25.03.2020

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość.”

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. ...
więcej

Kontakt dla mediów

Biuro prasowe
PMPG S.A.