Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe»Produkty i usługi

Produkty i usługi

10.12.2013

TOP 2013 – specjalna edycja WPROST

TOP 2013 to podsumowanie tego, co najważniejsze i najciekawsze, najlepsze i najgorsze w mijającym roku. Przegląd wydarzeń, ranking sukcesów, upadków i gaf – przygotowany czasami bardzo serio, a czasami pół żartem, pół serio. ...
więcej
28.08.2013

Serwis Wprost.pl teraz również na urządzenia mobilne

Serwis Wprost.pl uruchomił mobilną wersję swojej strony. M.wprost.pl to wersja light serwisu Wprost.pl. Strona dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia mobilnego - telefonu komórkowego, smartfonu i tabletu. ...
więcej
18.03.2013

Politechnika Warszawska zwycięża w rankingu szkół wyższych tygodnika WPROST

Politechnika Warszawska zwyciężyła w sondażu przeprowadzonym wśród 500 największych polskich firm, dotyczącym najchętniej zatrudnianych absolwentów. Na drugim miejscu znalazła się Politechnika Wrocławska, na trzecim – krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza. ...
więcej
04.03.2013

Kobieta Finansów – ranking tygodnika WPROST

Prezes towarzystwa ubezpieczeniowego, prezeski funduszy inwestycyjnych, członkinie zarządów banków, towarzystw emerytalnych, giełdy znalazły się w rankingu „Kobieta Finansów” tygodnika WPROST. Lista laureatek – w najnowszym wydaniu tygodnika WPROST w dodatku Business Gate. ...
więcej
26.02.2013

Media Works S.A. złożyła wnioski o ogólnopolskie koncesje telewizyjne

Media Works S.A. , spółka zależna Platformy Mediowej Point Group S.A. złożyła w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wnioski o przyznanie dwóch koncesji na rozpowszechnianie programów telewizyjnych. ...
więcej
22.02.2013

KOD SUKCESU. Wręczono nagrody WPROST dla najlepszych w biznesie

KOD SUKCESU to biznesowe nagrody tygodnika WPROST przyznawane za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowania trudnych wyzwań. W piątek odebrali je menedżerowie i firmy, które nie boją się podejmowania ryzyka i  szukają ciekawych, nieoczywistych sposobów na rozwijanie swoich działalności. ...
więcej
17.01.2013

Tygodnik Do Rzeczy. Tygodnik Pawła Lisickiego już niebawem na rynku

Nie ma zgody na milczenie, a teraz... Do rzeczy - przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik „Uważam Rze”, wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt.: Tygodnik Do Rzeczy. ...
więcej
26.12.2012

WPROST – najchętniej kupowany, najczęściej cytowany polski tygodnik

139,5 tys. egz. wyniosło w październiku rozpowszechnienie płatne tygodnika WPROST. Wg danych opublikowanych przez ZKDP rozpowszechnienie WPROST wzrosło o 8,8 proc. w stosunku do września 2011 r. i było najwyższe wśród tygodników opinii. ...
więcej
14.12.2012

WPROST z tabletem

Z okazji swoich trzydziestych urodzin tygodnik WPROST przygotował dla swoich czytelników specjalne oferty prenumeraty z prezentami. ...
więcej
06.12.2012

Grudniowy FILM z dwiema różnymi okładkami – już w piątek!

7 grudnia do kiosków trafi nowy numer miesięcznika FILM. To drugi numer przygotowany przez zespół pod redakcją Tomasza Raczka. Tym razem FILM będzie miał dwie okładki. Na okładce wersji bez płyty znalazła się Cate Blanchett jako Galadriela, na wydaniu z DVD – Andy Serkis, czyli Gollum z „Hobbita”. ...
więcej

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów

Anna Pawłowska-Pojawa
Anna Pawłowska-Pojawa
PR Manager
PMPG Polskie Media S.A.
Al. Jerozolimskie 212
02-486 Warszawa
tel.: 022 347 51 17
mobile: + 48 508 040 660
fax: 022 347 50 01