Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe

Komunikaty prasowe

19.04.2017

Tomasz Lis ponownie prawomocnie przegrywa przed Sądem Apelacyjnym z wydawcą „Do Rzeczy” – winien przeprosić

Tomasz Lis ponownie przegrał przed Sądem Apelacyjnym i ma opublikować przeprosiny skierowane do spółki PMPG Polskie Media, wydawcy tygodnika „Do Rzeczy” oraz Michała Macieja Lisieckiego za stwierdzenia z wpisu blogowego  sprzed czterech lat. Przeprosiny mają się ukazać w portalu NaTemat.pl. ...
więcej
17.04.2017

„Wprost”: kto jest kim w „Uchu prezesa”

Z informacji „Wprost” wynika, że Biały Dom dał zielone światło na wizytę prezydenta Andrzeja Dudy w Waszyngtonie oraz dwa obszerne wywiady: z twórcą „Ucha prezesa” Robertem Górskim i aktorem Tomaszem Kotem – to tylko niektóre z propozycji dla czytelników tygodnika „Wprost” na najbliższy tydzień.
więcej
17.04.2017

Generał Polko dla „Do Rzeczy” krytycznie o stanie polskiej armii

–  Putin  zaciera ręce – zauważa gen. Roman Polko w rozmowie z Wojciechem Wybranowskim na łamach najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
11.04.2017

Liczy się jakość usług i zadowolenie klientów. Business Gate nagradza TOP Profesjonalistów 2017  

Liczy się jakość produktów  i usług, zadowolenie klientów, profesjonalizm zespołu. We wtorek najlepsi menedżerowie zarządzający w różnych branżach odebrali wyróżnienia TOP PROFESJONALISTA 2017 magazynu Business Gate. ...
więcej
09.04.2017

Prawda smoleńska, wojny rządowe i poruszająca relacja z Aleppo. Co w nowym „Wprost”?

Wywiad z prof. Jadwigą Staniszkis, tekst o królu polskich cukierników i poruszająca relacja z Aleppo – to tylko niektóre z propozycji dla czytelników tygodnika „Wprost” na najbliższy tydzień. ...
więcej
09.04.2017

„Do Rzeczy” o wielkiej mocy św. ojca Kolbego. Śledztwo Tomasza Terlikowskiego

– Ten święty jest obok św. Faustyny Kowalskiej i Jana Pawła II najlepszym polskim „towarem promocyjnym”. A w jego życiu i działaniu tkwi potencjał nadania nowego dynamizmu Kościołowi – zauważa Tomasz P. Terlikowski w artykule „Wojownik Niepokalanej” najnowszego wydania tygodnika „Do Rzeczy”.
więcej
07.04.2017

Harmonia, siła, prostota – nowe logo PMPG #PolskieMedia jest nowoczesne i pełne znaczeń

Nowoczesne, zgodne z najnowszymi trendami w projektowaniu graficznym, a jednocześnie nawiązujące do historii spółki i symbolicznie wpisujące się w jej strategię jest nowe logo PMPG Polskie Media. Spółka zaprezentowała dziś nową identyfikację wizualną.
więcej
07.04.2017

Dziennikarze „Wprost” dochowali standardów. Uprawomocnił się wyrok oddalający powództwo Sławomira Neumanna przeciwko „Wprost”

Uprawomocnił się wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie, który oddalił w całości powództwo Sławomira Neumanna przeciwko Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost” i ówczesnemu redaktorowi naczelnemu, Sylwestrowi Latkowskiemu.
więcej
04.04.2017

Wyniki przerosły prognozy - PMPG Polskie Media podsumowuje udany rok 2016

Wzrost przychodów ze sprzedaży do 57 mln 130 tys. zł EBITDA wyższa o 59 proc. w stosunku do 2015 r. Zysk netto na poziomie 7 mln 990 tys. zł - wzrost o 37 proc. vs. 2015 r. WYBRANE DANE FINANSOWE GRUPY KAPITAŁOWEJ PMPG POLSKIE MEDIA OKRES 12 MIESIĘCY ZAKOŃCZONY 31.12.2016 (TYS. ...
więcej
02.04.2017

Niemcy jeszcze po wojnie popierali eksterminację Polaków i Żydów. Rusza SuperHistoria.pl – nowy portal historyczny w portfolio PMPG Polskie Media  

Zniewolenie Niemców przez nazistów, którzy zmusili ich do posłuszeństwa, udziału w wojnie i ludobójstwie to mit. Rok po zakończeniu wojny, co trzeci Niemiec nadal uważał, że eksterminacja Polaków i Żydów była konieczna – tak wynika z amerykańskich badań opinii publicznej w Niemczech po zakończeniu wojny. ...
więcej

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów

Anna Pawłowska-Pojawa
Anna Pawłowska-Pojawa
PR Manager
PMPG Polskie Media S.A.
Al. Jerozolimskie 212
02-486 Warszawa
tel.: 022 347 51 17
mobile: + 48 508 040 660
fax: 022 347 50 01