Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe

Komunikaty prasowe

12.05.2019

"Wprost" (20) Czy czeka nas wojna religijna.

Temat z okładki: Joachim Brudziński o reakcji służb na tęczową Matkę Boską, śledztwie smoleńskim i czy zastąpi Prezesa PiS. Kraj Jestem łagodny jak synogarlica. Daj mi, Boże, taką przytomność i siłę umysłu, jaką ma dzisiaj Jarosław Kaczyński – mówi Joachim Brudziński, minister spraw wewnętrznych i administracji. ...
więcej
06.05.2019

List Prezesa PMPG Polskie Media S.A. do Akcjonariuszy dołączony do raportu rocznego za 2018 rok.

Szanowni Państwo, Drodzy Akcjonariusze, przekazuję na Wasze ręce raport roczny Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. za rok 2018, który prezentuje finansowe i operacyjne dokonania Grupy w okresie sprawozdawczym. ...
więcej
05.05.2019

"Wprost" (19) Zaczynamy marsz po władzę.

Temat z okładki: Rafał Trzaskowski o przyszłej roli Tuska i swoim ewentulnym starcie w wyborach na prezydenta Polski Kraj Zaczynamy marsz po władzę. Idą niełatwe czasy, ciepła woda w kranie z całą pewnością nie wystarczy. ...
więcej
05.05.2019

„Do Rzeczy” (19) Miecz nad Polską. Amerykańska ustawa 447. Co nam grozi ze strony środowisk żydowskich? Jak się przed tym bronić?

Czy ustawa JUST Act 447 przyczyni się do przekazywania majątku ze sprzedaży pożydowskiego mienia bezdziedzicznego tamtejszym organizacjom pozarządowym? A może strach przed 447 wyolbrzymiono do celów politycznych? – zastanawia się Marcin Makowski w artykule „Gra o najwyższą stawkę”. ...
więcej
25.04.2019

Raport za 2018r: Grupa PMPG Polskie Media skutecznie realizuje przyjętą strategię transformacji cyfrowej wydawnictw

Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 50,4 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2018 roku. Zysk netto wyniósł 2,9 mln zł. Z kolei EBITDA osiągnęła poziom 3,3 mln zł. Pozytywny wynik finansowy jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii transformacji marek Grupy PMPG („Wprost” i „Do Rzeczy”) z papieru do Internetu oraz wprowadzania do portfolio nowych produktów i usług. ...
więcej
23.04.2019

POWOŁANO NOWY ZARZĄD PMPG POLSKIE MEDIA S.A. Kluczowi menedżerowie Spółki zapewnią jej stabilny rozwój.

Rada Nadzorcza PMPG Polskie Media S.A. na posiedzeniu 23 kwietnia 2019 roku powołała do zarządu spółki troje kluczowych menedżerów spółki o długoletnim stażu: Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego. ...
więcej
22.04.2019

"Wprost" (16-17) One rządzą w mediach.

Temat z okładki. IV Władza jest kobietą. Pierwszy w Polsce ranking dziennikarek telewizyjnych: Wojciechowska, Jaworowicz, Wellman, Olejnik, Holecka... Kraj Awantura o kasę. Kto dostanie więcej na eurowybory. ...
więcej
22.04.2019

„Do Rzeczy” (17-18) Ziemkiewicz stawia diagnozę: choroba wściekłych profesorów

Po okresie, gdy twarzami „totalnej opozycji” byli głównie starzejący się aktorzy, weszliśmy w czasy, gdy rolę tę przyjęli ludzie z tytułami naukowymi – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Choroba wściekłych profesorów”. ...
więcej
19.04.2019

Orły "Wprost" Kujawsko-Pomorskie

Na uroczystej gali tygodnika "Wprost" która odbyła się 16 kwietnia w hotelu Bulwar w Toruniu nagrodzono tytułem Orła "Wprost" firmy, będące liderami biznesu. Liderzy wyróżniają się najlepszymi wynikami finansowymi, zyskami, odpowiednią rentownością są nienotowani w bazach niesolidnych płatników w swoim regionie. ...
więcej
14.04.2019

"Wprost" (16) Nawróceni. Świąteczne rozmowy o Bogu, miłości i nowym życiu

Temat z okładki.  „Wprost“ na Wielkanoc. Nawrócenie jest ok. Postanowiłem się całkowicie oddać w Boskie ręce wyzbyć się wątpliwości i uprzedzeń. Nagle poczułem chłód na karku... – wspomina reżyser Patryk Vega, jeden z nawróconych ostatnio Polaków. ...
więcej

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów

Alicja Pater
Marketing Manager
PMPG Polskie Media SA
mobile: +48 792 252 922