„Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów. Więcej Internetu w gazecie

„Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów. Więcej Internetu w gazecie

„Wprost” pod kierownictwem Jacka Pochłopienia zmienia się z tygodnia na tydzień. W najnowszym numerze po raz pierwszy – rozbudowany spis treści.

W opinii nowego naczelnego, spis treści to wizytówka numeru. W nowym „Wprost” spis treści zajmuje dwie strony. Najważniejsze materiały zapowiadane są nie tylko tytułami, ale też ilustracjami, a zbliżone tematycznie artykuły z różnych działów prezentowane są w sposób, który ma ułatwić czytelnikom nawigację w gazecie i łatwe dotarcie do interesujących treści.

Dodatkowo wybrane materiały z tygodnika odsyłają do serwisu www.wprost.pl, do śledzenia aktualizacji omawianych i zapowiadanych w tygodniku wydarzeń oraz pojawiania się nowych faktów. Nowy spis treści ma prezentować kluczowe aktywności „Wprost” w bieżącym tygodniu, aby ułatwiać czytelnikom ich śledzenie.       

Te zmiany to początek realizacji zapowiedzi Jacka Pochłopienia, który obejmując obowiązki redaktora naczelnego „Wprost” nie ukrywał, że będzie chciał sięgać do nowych technologii i Internet oraz serwisy społecznościowe będą jedną z jego inspiracji.

***

Tygodnik „Wprost” to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Średnie rozpowszechnienie „Wprost” w pierwszym półroczu 2016 r. wynosiło 94 666. Tygodnik dłuższego czasu konsekwentnie realizuje strategię zwiększania zasięgu dotarcia ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju zasięgu wydań cyfrowych. Tygodnik intensyfikuje też swoją obecność w serwisach społecznościowych (prawie 180 000 fanów na Facebooku oraz 418 000 obserwujących na Twitterze) i stawia na rozwój nowego serwisu internetowego (1 500 000 unikalnych użytkowników miesięcznie).  Od końca sierpnia p.o. redaktora naczelnego „Wprost” jest Jacek Pochłopień, jego zastępcą – Marcin Dzierżanowski. 

Przydatne linki:

Tygodnik Wprost https://twitter.com/TygodnikWPROST

Michał M. Lisiecki https://twitter.com/mmlisiecki

Jacek Pochłopień https://twitter.com/PochlopienJacek

Marcin Dzierżanowski https://twitter.com/mdzierzanowski

PMPG Polskie Media https://twitter.com/PMPG_PL

WPROST - http://www.wprost.pl  

Wydawcą tygodnika „Wprost” jest AWR „Wprost”, spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.