Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

27.06.2017

Magia na GPW. Magic Luxury Night za nami

Inne wersje: txtpdf

Ponad 350 uczestników, niezapomniany występ Ani Karwan oraz iluzjonisty Y, wystawa sztuki czy specjalna Strefa Luksusowych Produktów. Giełda Papierów Wartościowych została zaczarowana. Pierwsza edycja Magic Luxury Night w stolicy za nami. - To był wieczór pełen magii! – podkreślają organizatorzy, telewizja inwestorzy.tv oraz NDI Development.

22 czerwca 2017 roku w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się impreza Magic Luxury Night. Wydarzenie cieszyło się dużą frekwencją. Nie zabrakło na nim Właścicieli i Zarządów największych polskich firm, także tych notowanych na giełdzie oraz Inwestorów i Przedstawicieli rynku finansowego, w tym również Gości Partnerów wydarzenia: Samsung Brand Store, Mercedes-Benz, Dictador, Spicco Su Misura,  Vistula Group, Ritual, Dr Irena Eris, Zortrax.

- Magic Luxury Night zapamiętamy jako wieczór pełen magii. GPW, która na tę jedną noc stała się areną pokazów iluzjonistycznych, odwiedziło kilkaset osób związanych z rynkiem kapitałowym. Spotkanie było świetną okazją m.in. do wymiany kontaktów biznesowych – podsumowuje Tomasz Krawczyk, wiceprezes zarządu inwestorzy.tv.

Ekskluzywne wydarzenie organizowane było w stolicy po raz pierwszy. Do atrakcji wieczoru należała m.in. specjalnie zaaranżowana Strefa Luksusowych Produktów, w której prezentacje odbywały się z wykorzystaniem magii. Gości oczarował Y – polski magik gwiazd i nowoczesny iluzjonista.

Podczas niezwykłego wieczoru organizowane były także: aukcja charytatywna z której część dochodu zostanie przekazana na Fundację Ludzki Gest Kuby Błaszczykowskiego, wystawa sztuki Tomasza Górnickiego oraz Joanny Dąbkiewicz-Luścińskiej, gotowanie na żywo i pokaz luksusowych samochodów. W kameralną atmosferę wprowadziła gości wokalistka Ania Karwan.

- Sukces pierwszej warszawskiej edycji Magic Luxury Night, gdzie magia przeplatała się ze sztuką, architekturą, trendami w modzie czy motoryzacji z pewnością mobilizuje nas do planowania kolejnych tego typu wydarzeń – zapowiada Artur Błasik, prezes zarządu inwestorzy.tv.

Biznesowy kanał telewizyjny inwestorzy.tv działa od maja 2015 r. Dziś notuje ponad 1 300 000 wyświetleń na YouTube, przy codziennej odwiedzalności w przedziale od 2 do 65 tysięcy. Studio inwestorzy.tv działa w budynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie spółka we wrześniu 2016 roku uruchomiła Centrum Inwestora. Inwestorzy.tv jest również organizatorem Gali Rekiny Biznesu oraz Capital Market Forum. PMPG Polskie Media jest inwestorem strategicznym spółki.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów