Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

07.03.2018

Andrzej Huszcza - legenda polskiego żużla z Orłem „Wprost” Ziemi Lubuskiej.

Inne wersje: txtpdf

Burmistrz Krosna Odrzańskiego Marek Cebula i żużlowiec Andrzej Huszcza otrzymali statuetki Orłów Tygodnika „Wprost” podczas uroczystej gali, która odbyła się we wtorek w Zielonej Górze. Galę zaszczyciła swoją obecnością Marszałek Województwa Lubuskiego pani Elżbieta Anna Polak, która powitała zgromadzonych gości.  Wśród nich znaleźli się Wiceprezydent Gorzowa Wielkopolskiego pan Radosław Sujak, Prezydent Nowej Soli pan Wadim Tyszkiewicz oraz Burmistrz Świebodzina pan Dariusz Bekisz. 

Statuetki liderów regionu w dziedzinie biznesu odebrali przedstawiciele firm NextStep Investments i ICT Poland.  Ponadto wyróżnienia tygodnika „Wprost” dla najbardziej dynamicznych przedsiębiorstw otrzymało kilkanaście najlepszych firm z województwa lubuskiego.

Burmistrz Marek Cebula został nagrodzony przez „Wprost” nagrodą specjalną i tytułem samorządowca regionu. Andrzej Huszcza, legenda zielonogórskiego i polskiego żużla otrzymał Orła „Wprost” w kategorii osobowość regionu.

Debatę na temat „Uwarunkowań i czynników rozwoju gospodarczego w regionie w obliczu rosnącej roli e-handlu” poprowadził redaktor naczelny „Wprost” Jacek Pochłopień.  Do dyskusji zaprosił Marszałek Województwa Lubuskiego panią Elżbietę Annę Polak, Dyrektora Zarządzającego Hillwood Polska pana Huberta Michalaka oraz Roberta Kremsera z Bisnode.

Orły Tygodnika „Wprost” to nagroda dla firm, które osiągnęły najwyższy średni zysk netto w ciągu ostatnich trzech lat, a także największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie nagrodzonych przedsiębiorstw zostało opracowane wspólnie przez redakcję tygodnika „Wprost” oraz firmę Bisnode.

Orły Tygodnika „Wprost” odbywają się pod honorowym patronatem Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Honorowy patronat nad Galą objął Prezydent Zielonej Góry. Partnerem strategicznym projektu Orły Tygodnika „Wprost” jest PKO Bank Polski. Projektowi partnerują także Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa promotor kampanii „Polska Smakuje” oraz Bisnode. Partnerem wspierającym lubuską edycję Orłów „Wprost” były Hillwood oraz hotel Grape Town w Zielonej Górze.

Gala w województwie lubuskim otworzyła tegoroczną, III edycję projektu Orły tygodnika  „Wprost”, które wręczane są od 2016 roku. Orły „Wprost” nawiązują do wyróżnienia, które otrzymał wydawca „Wprost”, Michał Maciej Lisiecki od Instytutu im. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego za to, iż w swojej codziennej działalności dowiódł, że prowadząc biznes, można wysoko nieść biało-czerwoną flagę, być patriotą i działać na rzecz Polski. Symbolem wyróżnienia stało się godło Państwa Polskiego – wizerunek Orła Białego – z londyńskiej siedziby emigracyjnego rządu polskiego (więcej: http://goo.gl/KvKQmA).

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Logowanie dla dziennikarzy

Zapamiętaj mnie
Przypomnij hasłoZarejestruj się

Kontakt dla mediów