Nowy rekord wprost.pl: 31,5 miliona odsłon serwisu w maju.

Nowy rekord wprost.pl: 31,5 miliona odsłon serwisu w maju.

Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W maju miały prawie 40 milionów odsłon co oznacza wzrost o 214% w stosunku do maja ubiegłego roku. Rekordowe wyniki zanotował serwis wprost.pl, który odwiedziło w maju prawie 3 miliony użytkowników czyli 11% więcej niż rok wcześniej.  Wygenerowali oni ponad 31,5 miliona odsłon co stanowi trzykrotny wzrost w stosunku do ubiegłego roku ustanawiając tym samym nowy rekord w historii serwisu.

„Dynamika wzrostów naszych serwisów odzwierciedla przyjęte przez spółkę priorytety. Głębsza analiza parametrów pokazuje, że stale rośnie liczba sesji i czas spędzony przez użytkowników w serwisach. Ruch organiczny w wartościach bezwzględnych jak również jego udział wśród wszystkich źródeł rośnie.  Wszystko to oznacza, że nasze serwisy coraz lepiej odpowiadają na potrzeby internautów.  Pozycja, którą zajmiemy wśród cyfrowych mediów opiniotwórczych jest kluczowa dla realizacji strategii naszego wydawnictwa.  Rozwój serwisów pozwala na efektywne wdrażanie rozwiązań związanych z dywersyfikacją strumieni przychodów.  Pod koniec ubiegłego roku zaczęliśmy szerzej oferować usługi związane z reklamą natywną.  VENA Content Studio zrealizowało do tej pory kilka interesujących projektów dla reklamodawców. Model oparty o wykorzystanie naszych kompetencji w tworzeniu kontentu premium i zasięgi w grupach docelowych naszych marek będzie miał pozytywny wpływ na wyniki finansowe grupy.”- mówi Michał M. Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media.

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 107 000 fanów, a dodatkowo ponad 20 300 osób śledzi fanpage DoRzeczy.  Profil Historii Do Rzeczyobserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 51 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 27 tysięcy. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 435 tys. obserwujących na Twitterze. Jest też tym medium, które – jako tygodnik opinii i dyskusji – ściąga na swój fanpage zarówno fanów „Newsweeka”, jaki i czytelników „Sieci Prawdy”.  Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników. 

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

200 tys. czytelników drukowanych i cyfrowych wydań„Wprost” i „Do Rzeczy”

4,5 mln użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl 

33,3 mln odsłon serwisów internetowych miesięcznie.

350 tys. fanów na Facebooku

520 tys. obserwujących na Twitterze

3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”

 

 

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.