„Do Rzeczy” (40) Przegrana rewolucja Mariusza Maxa Kolanko. Historia nieudanego wejścia do świata polityki

„Do Rzeczy” (40) Przegrana rewolucja Mariusza Maxa Kolanko. Historia nieudanego wejścia do świata polityki

Wręczał kwiaty Jolancie Kwaśniewskiej, handlował dywanami, prowadzi telewizję internetową i zapowiada w Polsce rewolucję. Eksperci podejrzewają jednak, że Max Kolonko gra raczej o podtrzymanie własnej „marki” na rynku i związane z tym finansowe wpływy pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Człowiek z YouTube”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Zapracowaliśmy na wiarygodność – mówi Stanisław Karczewski, marszałek Senatu, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Dotarliśmy do „Strategii wprowadzenia równości małżeńskiej w Polsce na lata 2016–2025”. Oto co nas czeka ostrzega Łukasz Warzecha w artykule „Plany LGBT wobec Polski”.

To są wybory o Polskę –  mówi Piotr Gliński, wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego w rozmowie z Piotrem Goćkiem.

Ukraińskie miasto w niewielu akcentach przypomina dziś o polskiej historii zauważa Adam Hlebowicz w artykule „Humań – miejsce zapomniane?”

Demokraci chcą doprowadzić do przedwczesnego wyrzucenia z Białego Domu obecnego prezydenta. Histeryczna polityczna zagrywka bardziej niż Donaldowi Trumpowi zaszkodzi jednak samej Partii Demokratycznej i jej liderce Nancy Pelosi pisze Jacek Przybylski w tekście „Groźna gra w impeachment”.

Ponad pół miliona osób uwięzionych w hotelach i na lotniskach w różnych zakątkach globu. To efekt upadku
najstarszego na świecie biura podróży. Bankructwo brytyjskiego touroperatora pociągnęło też za sobą upadek spółki Neckermann Polska. A to dopiero początek rewolucyjnych zmian –
zauważa Jacek Przybylski w artykule „Turystyczne tsunami”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak w 350. rocznicę śmierci wielkiego artysty: Rembrandt – Szekspir malarstwa.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 30 września 2019

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.