Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

27.05.2020

Marcin Gugała dołączył do zespołu PMPG Polskie Media S.A. Pokieruje marketingiem cyfrowym Wprost.

Inne wersje: txtpdf

25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.

Marcin Gugała wcześniej pracował jako Marketing Manager w OTFC S.A., gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne marek 4F i Outhorn i jako Brand Manager w Marquard Media Polska, gdzie m.in. odpowiadał za strategię komunikacji, realizację działań marketingowych i zarządzanie projektami specjalnymi. 

„Obecność w zespole Wprost traktuję nie tylko jako duże wyzwanie, ale także zaszczyt. To możliwość współtworzenia nowej odsłony jednej z najbardziej opiniotwórczych marek w kraju w momencie, w którym digitalizacja staje się jedyną alternatywą dla wydawców myślących perspektywicznie. Pierwsze szlify zawodowe zdobywałem jako dziennikarz, później na stałe wiążąc się z marketingiem, reklamą i komunikacją digitalową. Chciałbym, żeby synergia tych doświadczeń dała zasłużony efekt.”- zapowiedział Marcin Gugała.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsce w rankingu ruchu ogółem i 14. jeśli chodzi o ruch na urządzeniach mobilnych.

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | biznes.wprost.pl  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/prime-time | wprost.pl/tygodnik

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Kontakt dla mediów