W związku z rozwojem cyfrowym marki "Wprost" PMPG Polskie Media S.A., właściciel spółki AWR Wprost sp. z o.o., wydawcy serwisu wprost.pl, poszukuje Redaktora Naczelnego Wprost.
Zatrudnimy z „krwi i kości” dziennikarza internetowego, który podejmie wyzwanie poprowadzenia w świecie cyfrowym tytułu z 40-letnią historią.
Jeśli czujesz stagnację i poszukujesz nowych wyzwań, wiesz jak budować i prowadzić zespół, umiesz stawiać i osiągać ambitne cele postaw na Wprost.
Nasza historia nie jest prosta. Mamy za sobą kilka ostrych zakrętów. Wszystkie wynikały z wiary w dziennikarską misję i chęci ochrony interesu publicznego. Nie boimy się ryzyka: niedawno zrezygnowaliśmy z wydania papierowego i postawiliśmy na cyfrowy świat. Tam widzimy przyszłość dobrego dziennikarstwa.
Dołącz do nas i twórz z nami nowy rozdział Wprost. Tylko prawda jest ciekawa. Piszemy o niej w p r o s t.
[informację jak aplikować znajdziesz w załączonym ogłoszeniu]
„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Podtrzymuje ten wysoki poziom również w swoim wcieleniu internetowym: wg. raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. zajął 3. miejsce w tej kategorii.
Wprost.pl z 5,7 mln użytkowników (RU) (średnia miesięczna w 2020 r.), jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 30% całkowitego udziału. (za Gemius/PBI, styczeń-lipiec 2020 r.).
#CyfrowyŚwiatWprost:
wprost.pl | premium.wprost.pl | wprost.pl/tygodnik
biznes.wprost.pl | zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/primetime
Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes
Wcześniejsze komunikaty:
Redakacja WPROST rośnie w siłę.
https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile
Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.
Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:
https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html
Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost:
AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.