Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikat prasowy

Komunikat prasowy

07.01.2021

Nowe twarze w redakcji „Wprost”

Inne wersje: txtpdf

W pierwszych dniach stycznia do zespołu „Wprost” dołączyli Przemysław Bociąga, który obejmie rolę wydawcy serwisu i dziennikarza, oraz Paweł Rusak, który wesprze redakcję jako szef social mediów.

Przemysław Bociąga wcześniej związany był m.in. z wydawnictwem Bauer, gdzie zajmował się projektami książkowymi, z redakcją lifestyle'ową Wirtualnej Polski oraz prasą segmentu horeca. Stale współpracuje z magazynem kulturalno-kulinarnym "Kukbuk". W 2019 roku wydał książkę "Nienaganny. Biografia męskiego wizerunku".

Paweł Rusak jest dziennikarzem i social media managerem z wieloletnim doświadczeniem. Swoje kroki dziennikarskie stawiał w tygodniku „WPROST” w 2003 roku, zaś w kolejnych latach realizował się m.in. w miesięczniku studenckim „?dlaczego”, gdzie pełnił rolę redaktora prowadzącego, w portalu TVP.Info, w miesięczniku Murator, jak również współtworzył redakcję online programu Fakty TVN. W ostatnich latach współtworzył dział social wideo w RASP, który był odpowiedzialny za obsługę social media oraz promocję online programów premium.

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce.  Wprost.pl z 6,1 mln użytkowników (RU), ma prawie 19% zasięgu wśród polskich internautów i jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, grudzień 2020 r.). 

 

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | premium.wprost.plwprost.pl/tygodnik

biznes.wprost.pl |  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/primetime 

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

 

Wcześniejsze komunikaty dotyczące zmiany modelu wydawniczego „Wprost”:

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę

https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile

Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.

https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html

Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:

https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost: 

https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.

https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

Bookmark and Share

Kontakt dla mediów