2021-01-07, 13:00 PMPG POLSKIE MEDIA S.A. Notatka prasowa Nowe twarze w redakcji „Wprost” W pierwszych dniach stycznia do zespołu „Wprost” dołączyli Przemysław Bociąga , który obejmie rolę wydawcy serwisu i dziennikarza, oraz Paweł Rusak , który wesprze redakcję jako szef social mediów. Przemysław Bociąga wcześniej związany był m.in. z wydawnictwem Bauer, gdzie zajmował się projektami książkowymi, z redakcją lifestyle'ową Wirtualnej Polski oraz prasą segmentu horeca. Stale współpracuje z magazynem kulturalno-kulinarnym "Kukbuk". W 2019 roku wydał książkę "Nienaganny. Biografia męskiego wizerunku". Paweł Rusak jest dziennikarzem i social media managerem z wieloletnim doświadczeniem. Swoje kroki dziennikarskie stawiał w tygodniku „WPROST” w 2003 roku, zaś w kolejnych latach realizował się m.in. w miesięczniku studenckim „?dlaczego”, gdzie pełnił rolę redaktora prowadzącego, w portalu TVP.Info, w miesięczniku Murator, jak również współtworzył redakcję online programu Fakty TVN. W ostatnich latach współtworzył dział social wideo w RASP, który był odpowiedzialny za obsługę social media oraz promocję online programów premium. „Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Wprost.pl z 6,1 mln użytkowników (RU), ma prawie 19% zasięgu wśród polskich internautów i jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii. (za Gemius/PBI, grudzień 2020 r.). #CyfrowyŚwiatWprost: wprost.pl/tygodnik (https://www.wprost.pl/tygodnik) wprost.pl/primetime (https://www.wprost.pl/prime-time) Biznes (https://www.facebook.com/WprostBiznes/) YouTube (https://www.youtube.com/user/AWRWprost) Wcześniejsze komunikaty dotyczące zmiany modelu wydawniczego „Wprost”: Redakcja „Wprost” rośnie w siłę https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile (https://media.pmpg.pl/pr/562539/redakcja-wprost-rosnie-w-sile) Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A. https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html (https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html) Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego: https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html (https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html) Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost: https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost (https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost) AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”. https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc (https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc) Kontakt dla mediów -----------------------