Strategia rozwoju

| Przewidywanie trendów

Wprowadzamy najnowsze rozwiązania technologiczne, które przenoszą i udoskonalają  tradycyjne media w świecie cyfrowym. Jako pierwsi w Polsce, z sukcesem, dokonaliśmy udanego przejścia wiodącego tygodnika opinii „Wprost” do wydań cyfrowych. Wykorzystanie najnowszych technologii jest dla nas nie tylko synonimem szybkości w dostarczaniu wiarygodnych  treści, ale też naszym credo pozwalającym na dynamiczne dopasowanie się do oczekiwań i potrzeb naszych klientów i użytkowników.

| Dywersyfikacja biznesu

Nasza grupa kapitałowa podejmuje różnorodne inicjatywy biznesowe nie tylko w branży mediów i reklamy, ale również w sektorze game development, nieruchomości oraz nowoczesnych technologii i Big Data. Otwarcie na działalność w innych obszarach biznesowych zapewnia nam dynamiczny rozwój i stabilizację w długiej perspektywie

| Personalizacja

Starannie i na bieżąco analizujemy dane, tak aby precyzyjnie  odpowiadać na indywidualne potrzeby odbiorców oraz trendy rynkowe. Dokładnie rozpoznajemy preferencje i dostarczamy spersonalizowane treści oraz szyte na miarę usługi marketingowe. Jesteśmy właścicielem wielu marek eventowych, takich jak np.: Człowiek Roku, Innowatory, Zielona Planeta, ShEO, Wizjonerzy Zdrowia.

| Innowacyjność

Tworzymy na rynku mediów, reklamy i GameDev nowoczesne produkty i stale kreujemy innowacyjne rozwiązania z myślą o potrzebach naszych klientów, działając zgodnie z najnowszymi trendami na rynku.