„Wprost” ponownie na czele opiniotwórczych tygodników

„Wprost” ponownie na czele opiniotwórczych tygodników

Tygodnik „Wprost” powrócił na czoło zestawienia najbardziej opiniotwórczych tygodników. Według raportu Newton Media Polska, w maju inne media powoływały się na publikacje „Wprost” 58 razy.

Na drugim miejscu znalazła się „Polityka” z 40 cytowaniami, na trzecim – „Newsweek Polska” (27 cytowań).   

Najczęściej cytowano publikacje „Wprost” na temat zaległości alimentacyjnych Mateusza Kijowskiego.

Badanie przeprowadzono na podstawie dzienników i tygodników ogólnopolskich oraz dzienników regionalnych. Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 maja 2017 r., w których cytuje się i powołuje na badane media.

Tygodnik „Wprost” od 2009 r. pozostaje jednym z najbardziej opiniotwórczych tygodników w Polsce. W 2014 r. Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził badanie dotyczące ustalenia najbardziej opiniotwórczego medium dekady. "Wprost" zajął pierwsze miejsce jako najczęściej cytowany tygodnik dekady. Na publikacje "Wprost" powoływano się 29,6 tys. razy, podczas gdy na publikacje drugiego tygodnika na liście - "Newsweeka" -  21,8 tys. razy. "Wprost" zajął także czwarte miejsce w kategorii "Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe dekady". Wyprzedzony został jedynie przez dzienniki: "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza" oraz "Dziennik Gazeta Prawna". 

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.