Victoria Cymes laureatem nagrody głównej 100% Polski Produkt.  LOT Polską Marką Stulecia.

Victoria Cymes laureatem nagrody głównej 100% Polski Produkt. LOT Polską Marką Stulecia.

Wczoraj, 28 listopada w hotelu Polonia Palace w Warszawie, w trakcie uroczystej gali wręczono nagrody w konkursie 100% Polski Produkt organizowanym przez tygodnik „Do Rzeczy”. 

Nagrodę główną otrzymała spółka Victoria Cymes za świeże soki wyciskane na zimno i utrwalane metodą wysokociśnieniową. Za najbardziej innowacyjny został uznany element murowy w technologii System 3E do wznoszenia ścian bez zaprawy. W kategorii „nowość” wyróżniono sklep internetowy polskarzecz.pl prowadzący sprzedaż wyłącznie wysokiej jakości produktów wytwarzanych w całości w Polsce. Nagrodę 100% Polski Produkt w kategorii „usługa” wręczono Centrum Analiz Genetycznych za Indywidualny Raport Genetyczny.

W związku z obchodami stulecia odzyskania niepodległości Kapituła nagrody 100% Polski Produkt uhonorowała nagrodą specjalną Polska Marka Stulecia narodowego przewoźnika PLL LOT obchodzącego w tym roku swoje 90-lecie.

Redakcja „Do Rzeczy” wspiera polskie produkty i polskich producentów. Wielu z nich reprezentuje rolnictwo i związane z nim przetwórstwo.  W trakcie gali wręczono nagrody Polska Smakuje, które pod auspicjami Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi promuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Obecni na gali minister Jan Ardanowski oraz dyrektor Piotr Serafin wręczyli nagrody właścicielom marek „Olejowe smaki” i „Pstrąg Ojcowski” oraz gospodarstwu rolnemu „Spod Czarcich Gór”. 

Konkurs 100% Polski Produkt jest skierowany do firm prywatnych, spółdzielni oraz przedsiębiorstw z udziałem Skarbu Państwa opartych na polskim kapitale, które konsekwentnie budują swoją pozycję rynkową, stawiając na rodzime produkty i produkcję. Nagrody trafiają do przedsiębiorstw, które tworzą produkty w oparciu o polskie materiały i surowce, polską siłę wytwórczą oraz polskich podwykonawców i dostawców. Stanowią wyraz uznania dla firm i producentów, którzy w swojej działalności kierują się nie tylko kryterium zysku, ale biorą pod uwagę otoczenie makroekonomiczne i czynnik społeczny.

Konkurs „100% Polski Produkt” organizowany jest przez tygodnik „Do Rzeczy” – jeden z najbardziej opiniotwórczych tygodników w Polsce, tworzony przez grono najlepszych polskich publicystów i dziennikarzy związanych z myślą konserwatywną.

Partnerem merytorycznym konkursu jest firma doradcza PwC, która dostarcza swoim klientom najwyższą jakość usług w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego. 

Partnerami honorowymi byli: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerami gali byli: PKN Orlen, PHN, Cedrob, Poczta Polska, ARP, Landeskrone, Fundacja Lubomirskich, 99Rent i KOWR.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.