Wręczono nagrody "100% Polski Produkt" tygodnika "Do Rzeczy" 2019

Wręczono nagrody "100% Polski Produkt" tygodnika "Do Rzeczy" 2019

27 listopada w hotelu Polonia Palace w Warszawie, w trakcie uroczystej gali, wręczono po raz czwarty nagrody w konkursie "100% Polski Produkt" organizowanym przez tygodnik „Do Rzeczy”. 

Nagrodę główną otrzymała spółka PKP Intercity SA za konsekwentny rozwój oferty połączeń krajowych i międzynarodowych oraz skuteczną realizację największej w historii strategii inwestycyjnej. Nagrodę wręczyła Minister Fubduszy i Polityki Regionalnej Małgorzata Jarosińska-Jedynak.

Nagrody w kategorii "duże przedsiębiorstwa" otrzymały: Telewizja Polska S.A., za organizację wielkich widowisk tożsamościowo współnotowych, PZU Zdrowie S.A. za dynamiczną budowę sieci usług medycznych, PWC Odra S.A., za chałwy smakowe oraz Grupa Mlekovita, za produkty mleczarskie pod marką Mlekovita. Nagrody w tej kategorii wręczył Wiceminister Cyfryzacji Adam Andruszkiewicz.

Nagrody w kategorii "małe przedsiębiorstwa" otrzymały: BZK Alco S.A., za wódki premium Adam Mickiewicz i Juliusz Słowacki, PL.2012+ sp.z o.o. za stworzenie wielofunkcyjnej areny sportowo-widowiskowej PGE Narodowy oraz Car Net Polska Sp. z o.o. 

Redakcja „Do Rzeczy” wspiera polskie produkty i polskich producentów. Wielu z nich reprezentuje rolnictwo i związane z nim przetwórstwo.  W trakcie gali wręczono nagrody Produkt Polski, które pod auspicjami Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi promuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. Nagrody dla Runoland Sp. z o.o., Tree Nuts i Polder Sp. z o.o. wręczył Zastępca Dyrektora Generalnego KOWR Wojciech Kędzia.

Konkurs 100% Polski Produkt jest skierowany do firm, spółdzielni oraz przedsiębiorstw opartych na polskim kapitale, które konsekwentnie budują swoją pozycję rynkową, stawiając na rodzime produkty i produkcję. Nagrody przyznawane są przedsiębiorstwom, które tworzą produkty w oparciu o polskie materiały, surowce, polską siłę roboczą oraz łańcuch polskich podwykonawców i dostawców. Stanowią wyraz uznania dla firm i producentów, którzy oferują rodzime produkty.

Konkurs „100% Polski Produkt” organizowany jest przez tygodnik „Do Rzeczy” – jeden z najbardziej opiniotwórczych tygodników w Polsce, tworzony przez grono najlepszych polskich publicystów i dziennikarzy związanych z myślą konserwatywną.

Konkurs zorganizowano pod patronatem honorowym: Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwa Funduszy i Polityki Rogionalnej, Ministerstwa Infrastruktury, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Partnerem strategicznym konkursu był PKN Orlen, partnerem głównym KGHM Polska Miedź, partnerami: Agencja Rozwoju Przemysłu, Poczta Polska, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa i Produkt Polski.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.