Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

W ostatnim czasie do „Wprost” dołączyła grupa nowych redaktorów.

Od września stanowisko wydawcy Wprost Premium objęła  Agnieszka Niesłuchowska. Do tej pory przez ponad 5 lat kierowała działem politycznym Fakt.pl oraz była zastępcą szefa działu politycznego dziennika Fakt. Wcześniej przez 10 lat pracowała w Wirtualnej Polsce jako reporter polityczny. Szlify zdobywała w Radiu PiN oraz Radiu Wawa.  

Do zespołu dołączył również Dariusz Grzędziński, dziennikarz polityczny przez lata związany z redakcją Faktu. Publikował też w dzienniku Polska The Times i w Super Expressie. Poza polityką, zainteresowany tematyką społeczną - przed przejściem do mediów pracował w środowisku osób z niepełnosprawnościami. W 2018 r. został odznaczony przez Związek Powstańców Warszawskich.

Od sierpnia dla Wprost pisze Marcin Dobski. Wcześniej pracował m.in. w  Rzeczpospolitej, Polskim Radiu 24 i Polsce The Times. Był nominowany do nagrody Grand Press w kategorii news i nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Cała trójka wzmocni zespół Wprost Premium, który kontynuuje tradycje tygodnika „Wprost” w świecie cyfrowym.

W roli Szefa Social Media zespół redakcyjny „Wprost” wspiera Igor Nowiński, który przez ostatnie 4 lata był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał działaniami redakcji w mediach społecznościowych.  Przed dołączeniem do WP pracował m.in. w wydawnictwach Agora i Burda Media Polska, gdzie zarządzał projektami internetowymi o tematyce lifestyle'owej i popularnonaukowej. „"Wprost" to marka z ogromną tradycją, ciesząca się szacunkiem i wieloletnim zaufaniem czytelników. Wierzę, że moje umiejętności, wiedza i doświadczenie pomogą w realizacji ambitnych celów, a obecność "Wprost" w mediach społecznościowych będzie wyrazista i przyciągająca uwagę.” – Powiedział Igor dołączając do zespołu.

„Wprost” od lat należy do najbardziej opiniotwórczych mediów. Wśród tygodników i dwutygodników plasuje się zawsze w pierwszej trójce. Podtrzymuje ten wysoki poziom również w swoim wcieleniu internetowym: wg. raportu Instytutu Monitorowania Mediów w lipcu br. zajął 3. miejsce w tej kategorii.

Wprost.pl z 5,7 mln użytkowników (RU) (średnia miesięczna w 2020 r.), jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 30% całkowitego udziału. (za Gemius/PBI, styczeń-lipiec 2020 r.). 

 

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | premium.wprost.plwprost.pl/tygodnik

biznes.wprost.pl |  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/primetime 

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

 

Wcześniejsze komunikaty dotyczące zmiany modelu wydawniczego „Wprost”:

Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.

https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html

Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:

https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost: 

https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.

https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.