Aktualności

Nintendo switch RDG

RedDeer.Games with nearly 80% Revenue Growth in 2023

RedDeer.Games sp. z o.o., a leading publisher and developer of indie games on Nintendo Switch and a company from the investment portfolio of the publicly traded Grupa PMPG Polskie Media (GPW: PGM), in a report addressed to its investors, disclosed estimated financial results for the year 2023. ...

Zobacz więcej
Nintendo switch RDG

RedDeer.Games z blisko 80 proc. wzrostem przychodów w 2023 r.

RedDeer.Games sp. z o.o., czołowy wydawca i deweloper gier indie na Nintendo Switch oraz spółka z portfela inwestycyjnego notowanej na giełdzie Grupy PMPG Polskie Media (GPW: PGM), w raporcie kierowanym do swoich inwestorów, podała szacunkowe wyniki finansowe za 2023 rok. Spółka wygenerowała znaczące przychody ze sprzedaży, których wzrost w ujęciu rocznym wyniósł blisko 80 proc....

Zobacz więcej
biznes

Grupa PMPG Polskie Media zakończyła przegląd opcji strategicznych

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zakończył przegląd opcji strategicznych. Jego efektem ma być przygotowanie strategii rozwoju, która będzie zakładać m.in. dalszą transformację Grupy i skupienie się na budowaniu zdywersyfikowanego portfolio dóbr cyfrowych wytwarzanych w oparciu o własne zasoby jak i nabywane poprzez inwestycje,...

Zobacz więcej
00 Ogolna

Sustain Tomorrow Conference vol.2: Wprost & TAILORS Group razem na rzecz zrównoważonej przyszłości

Sustain Tomorrow Conference vol.2 – prestiżowe wydarzenie poświęcone kluczowym zagadnieniom zrównoważonego rozwoju, organizowane przez Wprost i TAILORS Group, zbliża się wielkimi krokami. Konferencja łączy ekspertów, praktyków i liderów biznesu w celu wspólnego eksplorowania strategii ESG (Environmental, Social and Governance) i tworzenia zrównoważonej przyszłości. ...

Zobacz więcej
smaki logo

Grupa PMPG Polskie Media uruchamia nowy serwis

PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, zwiększa ofertę proponowanych treści. AWR Wprost, będąca częścią Grupy, uruchamia nowy serwis kulinarny Smaki.pl. PMPG kontynuuje działania nastawione na powiększenie grupy docelowej odbiorców poprzez dywersyfikację przekazywanych treści, dzięki zwiększaniu liczby nowych formatów oraz tworzeniu...

Zobacz więcej
nday-logo

Jak połączyć przyjemne z pożytecznym? “nDay” trafia na Nintendo Switch

“nDay” to aplikacja, która zamienia konsolę Nintendo Switch w kalendarz osobisty. Pozwala to połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli z jednej strony planować i zapisywać zadania, a z drugiej cieszyć się dostępnymi na tę konsolę grami. ...

Zobacz więcej

Tygodniki

1920 1080 W 16 01 logo w m

e-Wprost nr 16 (220): Tusk zjada przystawki, sprawa Polaka więzionego przez Rosjan i Ida Nowakowska o „odpowiedzialności zbiorowej”

Ponadto w wydaniu: plany koalicji na eurowybory, czy Nowacka zastąpi Trzaskowskiego, „gryzonie” rozkradają Rosję, dobry czas na pobór w Polsce, OCD to nie „opętanie”, Kościół nie chce się zmierzyć z transpłciowością i wiele innych. ...

Zobacz więcej
1920 1080 W 15 01 logo w m

e-Wprost nr 15 (219): Rekonstrukcja rządu, izraelski algorytm na zabijanie i klauzula sumienia farmaceuty

Ponadto w wydaniu prof. Flis o spirali odwetu, Katarzyna Grochola o związkach partnerskich, Jonathan L. Ramsey o polskich ekorolnikach, Natalia Fiedorczuk o literackiej biedzie, Douglas Smith o naiwności Ameryki, a także: „eurokretynizm” niszczy Europę, zagadka sygnału Wow!, kręte drogi do diagnozy ADHD i wiele innych. ...

Zobacz więcej
1920 1080 W 13 01 logo w m

e-Wprost nr 14 (218): Tusk planuje zmiany w rządzie, wielki podział w feminizmie i polityczne zmartwychwstania

Ponadto w wydaniu: Trzaskowski nie może spać spokojnie, spiny i spiski w PiS, przedwyborcze kuszenie Konfederacji, przychodzi Morawiecki do Żurnalisty, obcy na naszym niebie, jak rozbić układ długodystansowców, broń nie mająca sobie równych i wiele innych. ...

Zobacz więcej
1920 1080 W 13 01 logo w m

e-Wprost nr 13 (217): Fiasko 100 konkretów, Kaczyński kontra śledczy i Sodoma w diecezji sosnowieckiej.

Ponadto w wydaniu gen. Polko o ataku Rosji, Renata Beger o „ochłapach dla rolników”, Michał Koterski wraca do szkoły, Marcin Łopucki „popyla” w szpilkach, a także: kto ma szansę na Brukselę, o co grają niemieccy socjaliści, kompromitacja pokojowego Nobla i wiele więcej. ...

Zobacz więcej
1920 1080 W 12 01 logo w m

e-Wprost nr 12 (216): Dlaczego Kaczyński nie składa broni, fałszywe proroctwa Franciszka i Ewa Żyła o związkach partnerskich.

Ponadto w wydaniu: trzecia walka Szymona Hołowni, Robert Biedroń o strajkach rolników, Izabella Krzan o Kanale Zero, cud w USA, rewolucyjny program mieszkaniowy, Arktyka na celowniku Putina, odrodzenie Teatru Telewizji, szkodliwy efekt „Trzynastu powodów” i wiele innych. ...

Zobacz więcej
01 eWprost 1124++ 01 logo w m

e-Wprost nr 11 (215): Niemcy przebili Dworczyka, aborcja dzieli koalicję i trudne początki Karty Praw Podatnika.

Ponadto w wydaniu Czyż o wielkiej misji, Cymański o rozstaniu z Ziobrą, Gilon o czystkach w Polsacie, a także: Terlikowski broni Hołowni, Mejza nie chce płacić, Polak na szefa NATO i wiele innych. „Niemcy przebili Dworczyka”. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(16)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 16: Kto nie za Unią Europejską, ten za Rosją? Wyborcza narracja propagandowa liberałów

- Oskarżanie kogokolwiek o wspieranie rosyjskiej narracji należy przyjmować z wielką ostrożnością. Wystarczy bowiem prezentować linię przeciwną jedynie słusznej, skrajnie proukraińskiej, by stać się obiektem zainteresowania służb specjalnych – pisze Łukasz Warzecha w tekście “Polowanie na onuce”. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(15)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 15: Buta i arogancja Izraela. Szokujące reakcje żydowskich polityków i dyplomatów po zabiciu Polaka

– Żeby Holokaust się nie powtórzył, Palestyńczycy muszą opuścić Strefę Gazy i Zachodni Brzeg Jordanu. A żeby opuścili, trzeba jedyną alternatywą dla nich uczynić cierpienie i śmierć. Kto tę konieczność kwestionuje, jest według Żydów antysemitą albo głupcem – pisze Rafał. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(14)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 14: Czy jesteśmy gotowi do wojny?

– Mimo wydawania 4 proc. PKB na obronę Polska jest rozbrojona i nie ma samodzielnych zdolności obronnych – ostrzega Tomasz Cukiernik w tekście “Jaki jest stan polskiej obrony?”. – Obronę powietrzną mamy gorszą niż Ukraina przed wojną – mówi Mariusz Cielma, redaktor naczelny „Nowej Techniki Wojskowej” w rozmowie z Łukaszem Zboralskim. – Wbrew zapewnieniom samych unijnych decydentów...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(10)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 13: Esej Pawła Lisickiego: Śledztwo w sprawie Zmartwychwstania

– Nie ma w przeszłości żadnego budulca, który mógłby posłużyć dla wzniesienia gmachu wiary w Zmartwychwstanie. Kluczowe pytanie, które musi sobie zadać historyk chrześcijaństwa, występujący tu w roli detektywa, brzmi: Skąd wzięła się wiara pierwszych uczniów Jezusa z Nazaretu w to, że powstał On w ciele z martwych? Czy można ją zredukować do tajemniczego skoku świadomości? Czy...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(12)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 12: Tokarczuk zamiast Sienkiewicza? Krzysztof Masłoń mocno o nowej liście lektur

– Więcej Tokarczuk, mniej Sienkiewicza – banner z takim hasłem mógłby wisieć na gmachu Ministerstwa Edukacji Narodowej, odkąd o tym, czego uczy się w polskich szkołach, decydują pani Nowacka i jej zastępczynie – Mucha i Lubnauer – wsparte koalicyjnym ludowcem Kiepurą – pisze Krzysztof Masłoń w tekście “Potop i pokot”. ...

Zobacz więcej
1920x1080 teaser-(10)2024 logo DR

„Do Rzeczy” nr 11: Zawstydzanie górali. Film „Biała odwaga”, czyli sztuka manipulowania historią

– „To dowód mojego szacunku do mniejszościowej grupy górali, którzy od wieków żyją na południu w Tatrach” – deklaruje Marcin Koszałka, reżyser i współautor scenariusza filmu „Biała odwaga”. Czy tak jest naprawdę? – sprawdza Maciej Korkuć w tekście “»Góralszczyzna« po niemiecku”. ...

Zobacz więcej

O nas

gielda

Kim jesteśmy


PMPG Polskie Media S.A. to spółka publiczna, notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od stycznia 2006 r. Jej początki sięgają jednak roku 1997, gdy powstała jako startup, stworzony z inicjatywy Michała Macieja Lisieckiego, ówczesnego studenta szczecińskich uczelni i praktykanta w poznańskiej redakcji tygodnika „Wprost”.  Firma prowadzi szeroką działalność w obszarze mediów, reklamy, technologii, gier komputerowych oraz nieruchomości. Spółka obecnie jest wydawcą dwóch wiodących mediów opiniotwórczych; serwisu społeczno-politycznego Wprost.pl oraz tygodnika opinii „Do Rzeczy”.

Działalność mediowa PMPG Polskie Media S.A opiera się na poszanowaniu różnorodności poglądów, przekonań i wartości – wierząc i realizując misję: „Pełen obraz, dzięki różnym punktom widzenia”.

Cechuje nas elastyczne podejście do dynamicznie zmieniającego się otoczenia biznesowego i technologicznego. Otwieramy nowe projekty i inwestujemy w firmy i w startupy,  związane z tworzeniem mediów, nowych technologii, gier komputerowych, ale również w segmenty bardziej tradycyjne jak nieruchomości czy segment condo. Tworzymy nowe rozwiązania technologiczne, w tym te oparte na AI.

misja

Misja


Nasza firma wyrosła ze świata mediów, dlatego informacja, prawda i transparentność są dla nas bardzo ważne. Dzięki rzetelnemu dziennikarstwu, różnym źródłom informacji oraz nowoczesnym technologiom, tworzymy wiarygodne media, które stanowią platformę wymiany myśli i opinii dla różnych stron społecznego dyskursu. Opieramy na rzetelnym dziennikarstwie, różnych źródłach i umiejętnym wykorzystaniu najnowszych technologii, aby z naszymi treściami dotrzeć do odbiorców.

Jednocześnie pamiętamy o naszych akcjonariuszach i interesariuszach. Wierzymy, że mądry rozwój w ciągle zmieniającym się świecie wymaga od nas odważnych i niestandardowych decyzji, często wyprzedzających trendy i konkurencję. Dzięki temu podejściu możemy z sukcesem mówić o ciągłym i stabilnym rozwoju.

Wierzymy, że: Pełen obraz, zyskujesz dzięki różnym punktom widzenia”, co oznacza, że wierzymy w różnorodność perspektyw i punktów widzenia.

1200x300 CSR