Komunikaty prasowe

31.01.2021

„Do Rzeczy” nr 5: Plan Sorosa Ameryka i Europa pod dyktando rewolucyjnej wizji spekulanta-filantropa

– Nowa administracja USA ramię w ramię ze strategicznym sojusznikiem w postaci firm Big Tech wysadzi ramy istniejącej cywilizacji. Proces dekonstrukcji tożsamości zachodniego świata właśnie wchodzi z hukiem w nowy etap  – pisze Wojciech Golonka w artykule „Sorosyzacja Ameryki”. ...
więcej
29.01.2021

e-Wprost nr 4 (53): Daniel Obajtek Człowiekiem Roku "Wprost" 2020.

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen został Człowiekiem Roku 2020 tygodnika „Wprost”. Redakcja tygodnika nagradza osoby, które w minionym roku wywarły największy wpływ na życie społeczne, polityczne czy gospodarcze w Polsce. ...
więcej
24.01.2021

„Do Rzeczy” nr 4: Skończmy z lockdownem!

– Polski rząd musi szybko rozstrzygnąć, co obecnie jest większą szkodą – rujnowanie gospodarki i Polaków czy pogodzenie się z większą liczbą zachorowań – pisze Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Lockdown myślenia”. ...
więcej
22.01.2021

e-Wprost nr 3 (52): Kolejkowe absurdy szczepień, wszystkie grzechy Jakimowicza, lifting PO, zaginiony utwór Hłaski.

Co jeszcze w najnowszym „Wprost”? „Koronawirus w służbie partii”. Komentarz Roberta Felusia, redaktora naczelnego „Wprost”. „Lifting Platformy nie wystarczy”. – Boimy się zjechać z ronda, choć co rusz włączamy kierunkowskaz – ocenia w rozmowie z Joanną Miziołek sytuację PO senator Bogdan Zdrojewski. ...
więcej
17.01.2021

„Do Rzeczy” nr 3: Zamach na prawicę. Medialni oligarchowie cenzurują konserwatystów.

– Cenzorskie zapędy szefów mediów społecznościowych nie podobają nie tylko milionom użytkowników, lecz także czołowym europejskim politykom i amerykańskim inwestorom. Po ogłoszeniu decyzji o zablokowaniu konta Donalda Trumpa spadła więc np. giełdowa wycena Twittera – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Cenzorzy z Big Tech”. ...
więcej
15.01.2021

e-Wprost nr 2 (51): Polacy nie wytrzymują psychicznie: „Liczba chorych się podwoiła”. Wałęsa broni Stonogę, Romaszewska o Dudzie, wielka miłość Szymborskiej.

Co jeszcze w nowym Wprost? „Wirus już czeka na klasy 1-3”. Felieton Roberta Felusia, redaktora naczelnego „Wprost”. „Mój szef jest niezwykłym człowiekiem”. Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michał Dworczyk mówi Joannie Miziołek o tym, jak Kaczyński z Morawieckim poprowadzą PiS do zwycięstwa w 2023 roku. ...
więcej
11.01.2021

„Do Rzeczy” nr 2: Fałszerze polskiej historii. Jak działają specjaliści od zrzucania na Polaków win za zbrodnie popełnione przez Niemców?

– Nowa szkoła pisania o Holokauście nie wzięła się znikąd. Ma głęboką tradycję znieważania Polaków kłamstwami. Nie byliśmy na to przygotowani dawniej, nie jesteśmy do dziś – pisze Leszek Żebrowski w artykule „Antypolski terror propagandowy”. ...
więcej
08.01.2021

e-Wprost nr 1 (50): Co przyniesie 2021? Prawdziwe i fałszywe leki na Covid-19, zapalna mapa świata, walka o władzę w PSL, Skiba o ministrze Czarnku i Pierwszej Damie, pierwszy taki kryzys w gospodarce.

Co jeszcze w najnowszym „Wprost”? „Nie robimy Polakom na złość”. Adam Niedzielski – minister zdrowia, człowiek od którego zależy nasze zdrowie i bezpieczeństwo – opowiada o strategii szczepienia Polaków, o formach zachęty opornych i o tym, dlaczego Polacy wolą przechorować w domu niż zgłosić się do szpitala i nie podejmują oferowanej pomocy. ...
więcej
07.01.2021

Nowe twarze w redakcji „Wprost”

W pierwszych dniach stycznia do zespołu „Wprost” dołączyli Przemysław Bociąga, który obejmie rolę wydawcy serwisu i dziennikarza, oraz Paweł Rusak, który wesprze redakcję jako szef social mediów. Przemysław Bociąga wcześniej związany był m.in. z wydawnictwem Bauer, gdzie zajmował się projektami książkowymi, z redakcją lifestyle'ową Wirtualnej Polski oraz prasą segmentu horeca. ...
więcej
07.01.2021

Andrzej Tuzinowski Dyrektorem ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych w PMPG Polskie Media S.A.

Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski.  Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań. ...
więcej

Kontakt dla mediów

Biuro prasowe
PMPG S.A.