Grupa Kapitałowa PMPG
07.04.2022
RedDeer.Games i Longterm Games łączą siły we wspólnym, wieloletnim projekcie wydawniczym
RedDeer.Games, wiodący wydawca gier wideo na konsolę Nintendo Switch, wyda pierwszą grę studia Longterm Games. Premiery na Switchu możemy spodziewać się w czwartym kwartale br. Dzisiejszy komunikat stanowi pierwsze oficjalne potwierdzenie o podjęciu wieloletniej współpracy między stronami w ramach wspólnego projektu wydawniczego. ...
więcej 06.04.2022
Sebastian Gryziecki dołącza do zespołu AWR Wprost.
W kwietniu 2022 Sebastian Gryziecki objął stanowisko Head of Social Media i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie tworzenia strategii komunikacji marki „Wprost” w mediach społecznościowych. ...
więcej 21.03.2022
Dzienniki wojenne. Studenci dziennikarstwa ze Lwowa piszą dla „Wprost”.
„Wprost” rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Warszawskim i Lwowskim Uniwersytetem Narodowym im. Iwana Franki. W jej ramach studenci dziennikarstwa na Ukrainie będą publikować swoje materiały na łamach Wprost.pl. ...
więcej 28.02.2022
Oświadczenie spółki RedDeer.Games
Wypowiedzenie wojny Ukrainie to scenariusz, w który nikt z nas do ostatniej chwili nie chciał wierzyć. Nasz zespół, składający się z międzynarodowej społeczności, przyłącza się do zdecydowanego potępienia nieuzasadnionej rosyjskiej agresji na niezależną i demokratyczną Ukrainę. ...
więcej 09.02.2022
RedDeer.Games wkracza w świat niewymiennych tokenów (NFT). Będzie tworzyć cyfrowe produkty dla swoich fanów.
RedDeer.Games, spółka z portfela inwestycyjnego PMPG Polskie Media S.A., od dwóch lat z powodzeniem prowadzi działalność operacyjną w segmencie indie games. Wdrożenie tokenów NFT w grach studia to kolejny cel strategiczny firmy, wspierający jej zrównoważony model biznesowy. ...
więcej 24.01.2022
Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz. ...
więcej 18.01.2022
Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.
Stale rosnący potencjał Grupy to dziś około 7,5 mln realnych użytkowników i 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg. ...
więcej 30.12.2021
"Wprost" zmienia model zarządzania redakcją.
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. informuje, że z dniem 31 grudnia 2021 roku, Michał Chabas, Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny dotychczas za rozwój produktów mediowych PMPG dodatkowo obejmie operacyjne zarządzanie pracami redakcji „Wprost”. ...
więcej 30.11.2021
Maciej Eliasz dołącza do zespołu PMPG Polskie Media SA
Z początkiem grudnia Maciej Eliasz obejmuje stanowisko Head of SEO i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Jest to nowa funkcja w strukturach spółki PMPG Polskie Media. ...
więcej 23.11.2021
Grupa PMPG Polskie Media S.A. po trzecim kwartale odnotowuje wzrost skonsolidowanego zysku netto o 125%
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A.
Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. ...
więcej