Grupa Kapitałowa PMPG
24.01.2022
Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz. ...
więcej 18.01.2022
Agencyjny kanał sprzedaży PMPG Polskie Media kluczem do realizacji strategii i celów firmy w 2022 roku
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu agencyjnego kanału sprzedaży. Nad jego strategicznym rozwojem czuwać będzie KAMIL DĄBROWSKI, który z początkiem stycznia dołączył do Grupy w roli Dyrektora Zarządzającego Kanałem.
Stale rosnący potencjał Grupy to dziś około 7,5 mln realnych użytkowników i 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg. ...
więcej 30.12.2021
"Wprost" zmienia model zarządzania redakcją.
Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. informuje, że z dniem 31 grudnia 2021 roku, Michał Chabas, Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny dotychczas za rozwój produktów mediowych PMPG dodatkowo obejmie operacyjne zarządzanie pracami redakcji „Wprost”. ...
więcej 30.11.2021
Maciej Eliasz dołącza do zespołu PMPG Polskie Media SA
Z początkiem grudnia Maciej Eliasz obejmuje stanowisko Head of SEO i będzie odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii wydawcy w zakresie optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Jest to nowa funkcja w strukturach spółki PMPG Polskie Media. ...
więcej 23.11.2021
Grupa PMPG Polskie Media S.A. po trzecim kwartale odnotowuje wzrost skonsolidowanego zysku netto o 125%
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A.
Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. ...
więcej 30.09.2021
Michał Chabas Dyrektorem Zarządzającym ds. Rozwoju Produktów w PMPG Polskie Media S.A.
1 października br. stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Rozwoju Produktów (Wprost i Do Rzeczy) w PMPG Polskie Media S.A. obejmie Michał Chabas. Do jego głównych zadań należeć będą: strategiczny rozwój Grupy PMPG, analiza nisz i szans rynkowych, współpraca z partnerami biznesowymi dostarczającymi know-how w zakresie technologii i kontentu oraz współpraca z dyrektorami rozwoju...
więcej 21.09.2021
Wyniki Grupy PMPG Polskie Media S.A. po I półroczu 2021 r.: znaczący wzrost skonsolidowanego zysku netto i EBITDA. Transformacja cyfrowa przynosi rezultaty.
Komentarz Zarządu
Pierwsze półrocze 2021 roku Grupa PMPG Polskie Media zamyka solidnym wzrostem zysku netto o ponad 600% do poziomu 4,5 mln złotych. Kontynuujemy pozytywny trend z pierwszego kwartału, który był ostatnim w którym porównanie rok do roku dotyczy okresu sprzed pandemii. Osiągnięte rezultaty potwierdzają, że decyzje o zmianie modelu wydawniczego „Wprost” podjęte w 2020 roku, tj. ...
więcej 17.08.2021
PMPG Polskie Media S.A. właścicielem 100% udziałów w kapitale zakładowym AWR „Wprost”
Zarząd spółki PMPG Polskie Media S.A. poinformował, że w dniu 17 sierpnia 2021 roku spółka PMPG Polskie Media nabyła od osoby fizycznej prawo własności 10 (dziesięciu) udziałów spółki Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp. z o.o., które stanowią 10% udziału w kapitale zakładowym i głosów na zgromadzeniu wspólników. Tym samym PMPG Polskie Media stała się jedynym wspólnikiem...
więcej 26.07.2021
Ruszyła zbiórka na digitalizację ponad 2500 wydań czasopisma „FILM” - najstarszego, ogólnopolskiego magazynu poświęconego kinematografii
Poprzez serwis „Patronite”, wspomagający pozyskiwanie finansowania od osób indywidualnych i instytucji, ruszył program wsparcia inicjatywy „Filmopedia.org”, czyli digitalizacji wszystkich wydanych do tej pory (ponad 2500) tytułów najstarszego (1946 r.- 2013 r.), ogólnopolskiego magazynu „FILM”, w całości poświęconego kulturze filmowej. ...
więcej 21.07.2021
Inwestorzy wybierają Condo.pl Podsumowanie sprzedaży w pierwszej połowie 2021 roku
Condo.pl spółka partnerska PMPG Polskie Media S.A., specjalizująca się w sprzedaży luksusowych apartamentów wakacyjnych i condohoteli położonych w kurortach górskich i nad morzem, odnotowała w pierwszym półroczu 2021 r. sprzedaż 569 apartamentów o łącznej wartości 364,3 mln zł brutto co oznacza wzrost o 722% wobec 44,3 mln zł brutto w analogicznym okresie poprzedniego roku. ...
więcej