Strona główna » Biuro prasowe » Komunikaty prasowe » Grupa Kapitałowa PMPG

Grupa Kapitałowa PMPG

07.05.2020

Rusza cyfrowe wydanie "Wprost". W formacie skrojonym pod urządzenia mobilne i jako piątkowa popołudniówka tygodnik „Wprost” zaczyna nowy rozdział.

W piątek o 15:00 udostępniony zostanie zerowy numer cyfrowego tygodnika „Wprost”. I tak będzie co tydzień.  W każdy piątek w e-Wprost czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia. ...
więcej
30.04.2020

Grupa PMPG Polskie Media podsumowała 2019 rok: stabilne przychody, dynamiczny rozwój w Internecie, wprost.pl liderem wśród serwisów tygodników opinii.

Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 49,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2019 roku. Bez uwzględniania wpływu odpisów, EBITDA osiągnęła poziom 1,1 mln zł, a zysk netto 0,5 mln zł. W roku 2019 Grupa skupiła się na rozwoju serwisów internetowych i usprawnianiu organizacji Grupy. ...
więcej
30.04.2020

Oświadczenie Michała M. Lisieckiego w związku z publikacją artykułu pt.: ,, Co śledczy mają na wydawcę ,, Wprost"" opublikowanym 29.04.2020 r. na portalu dziennika Puls Biznesu autorstwa Dawida Tokarza .

W związku z publikacją artykułu pt.: „Co śledczy mają na wydawcę „Wprost””, opublikowanym 29 kwietnia 2020 r. na portalu dziennika Puls Biznesu autorstwa Dawida Tokarza - oświadczam, iż postępowanie sądowe, o którym mowa w ww. ...
więcej
22.04.2020

Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media. Będzie kierować transformacją cyfrową grupy.

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy. ...
więcej
15.04.2020

[#TOP20] PMPG Polskie Media S.A. awansowała do pierwszej dwudziestki największych grup internetowych w Polsce. W ramach strategii #CyfrowyŚwiatWprost wprowadza nowe formaty video.

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. ...
więcej
06.04.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media. #CyfrowyŚwiatWprost nabiera tempa.

Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku.  Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics). ...
więcej
30.03.2020

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost.

Dziś po raz ostatni ukazał się drukiem tygodnik Wprost. Pierwszy numer pisma trafił do kiosków w Poznaniu w grudniu 1982 roku.  Po prawie 38 latach PMPG Polskie Media S.A., wydawca Wprost, zdecydowała o zaprzestaniu wydawania tygodnika w wersji papierowej i skupieniu się na dostarczeniu treści w wersji cyfrowej.  „Umarł król, niech żyje król!  Mówiąc wprost: prasa jaką znamy...
więcej
04.02.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.: w sumie ponad 86,5 mln odsłon. Wprost.pl liderem serwisów tygodników opinii.

Styczeń okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu liczby użytkowników i odsłon serwisów należących do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. Należą do niej wprost.pl, dorzeczy.pl i superhistoria.pl.  Według danych Google Analytics serwis wprost.pl miał w styczniu 9,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 54 mln odsłon.  Oznacza to wzrosty odpowiednio o 132%...
więcej
21.11.2019

PMPG Polskie Media z 20% wzrostem przychodów w III kwartale 2019 r. Wprost.pl liderem serwisów internetowych tygodników opinii.

Grupa PMPG Polskie Media  osiągnęła w III kwartale  2019 roku 13,3 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i usług.  Były one o 20% wyższe od wypracowanych w tym samym kwartale ubiegłego roku, kiedy odnotowano przychody na poziomie 11,1 mln zł.  Zysk w III kwartale wyniósł 1,8 mln zł. ...
więcej
19.09.2019

Grupa PMPG Polskie Media podsumowała I półrocze 2019 r. – stabilne przychody, wzrosty w Internecie, „Wprost” najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem

Po dwóch kwartałach 2019 r. skonsolidowane przychody gotówkowe Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. wyniosły 21,365 mln zł i były nieznacznie wyższe od przychodów zrealizowanych w pierwszym półroczu roku ubiegłego w wysokości 21,357 mln zł. ...
więcej

Kontakt dla mediów

Biuro prasowe
PMPG S.A.