Grupa Kapitałowa PMPG
19.11.2020
Wyniki Grupy PMPG Polskie Media S.A. po III kwartałach 2020 r.: Wzrost skonsolidowanego zysku netto, dynamiczne wzrosty w Internecie, „Wprost” nr 1 wśród serwisów internetowych tygodników opinii.
Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł. Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. ...
więcej 28.09.2020
Grupa PMPG Polskie Media podsumowała I półrocze 2020 r: zysk dzięki szybkiej reakcji na pandemię COVID-19 i postawieniu na cyfrowy rozwój.
Po pierwszym półroczu 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 0,64 mln zł, wobec straty w wysokości 1,48 mln zł poniesionej w analogicznym okresie roku ubiegłego. ...
więcej 21.05.2020
Wynik finansowy Grupy PMPG Polskie Media S.A. za I kwartał 2020 lepszy od ubiegłego roku. Grupa kończy kwartał w #Top20 polskich wydawców internetowych.
Grupa PMPG odnotowała po pierwszym kwartale 2020 r. 10,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 0,04 mln zł i była większa o 1 mln zł w stosunku do I kwartału ubiegłego roku. ...
więcej 18.05.2020
Ewa Budzynowska Dyrektorem Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital w PMPG Polskie Media S.A.
Od 13 maja do zespołu PMPG Polskie Media dołączyła Ewa Budzynowska. Na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Rozwoju Oferty Digital będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii sprzedaży produktów cyfrowych, dywersyfikację źródeł przychodów, poszerzanie bazy klientów i optymalizację oferty handlowej. ...
więcej 07.05.2020
Rusza cyfrowe wydanie "Wprost". W formacie skrojonym pod urządzenia mobilne i jako piątkowa popołudniówka tygodnik „Wprost” zaczyna nowy rozdział.
W piątek o 15:00 udostępniony zostanie zerowy numer cyfrowego tygodnika „Wprost”. I tak będzie co tydzień. W każdy piątek w e-Wprost czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia. ...
więcej 30.04.2020
Grupa PMPG Polskie Media podsumowała 2019 rok: stabilne przychody, dynamiczny rozwój w Internecie, wprost.pl liderem wśród serwisów tygodników opinii.
Grupa PMPG Polskie Media odnotowała 49,6 mln zł przychodów ze sprzedaży towarów i produktów w 2019 roku. Bez uwzględniania wpływu odpisów, EBITDA osiągnęła poziom 1,1 mln zł, a zysk netto 0,5 mln zł. W roku 2019 Grupa skupiła się na rozwoju serwisów internetowych i usprawnianiu organizacji Grupy. ...
więcej 30.04.2020
Oświadczenie Michała M. Lisieckiego w związku z publikacją artykułu pt.: ,, Co śledczy mają na wydawcę ,, Wprost"" opublikowanym 29.04.2020 r. na portalu dziennika Puls Biznesu autorstwa Dawida Tokarza .
W związku z publikacją artykułu pt.: „Co śledczy mają na wydawcę „Wprost””, opublikowanym 29 kwietnia 2020 r. na portalu dziennika Puls Biznesu autorstwa Dawida Tokarza - oświadczam, iż postępowanie sądowe, o którym mowa w ww. ...
więcej 22.04.2020
Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media. Będzie kierować transformacją cyfrową grupy.
Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy. ...
więcej 15.04.2020
[#TOP20] PMPG Polskie Media S.A. awansowała do pierwszej dwudziestki największych grup internetowych w Polsce. W ramach strategii #CyfrowyŚwiatWprost wprowadza nowe formaty video.
Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. ...
więcej 06.04.2020
Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media. #CyfrowyŚwiatWprost nabiera tempa.
Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku. Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics). ...
więcej