Strona główna»Biuro Prasowe»Komunikaty prasowe»Produkty i usługi

Produkty i usługi

07.05.2020

Rusza cyfrowe wydanie "Wprost". W formacie skrojonym pod urządzenia mobilne i jako piątkowa popołudniówka tygodnik „Wprost” zaczyna nowy rozdział.

W piątek o 15:00 udostępniony zostanie zerowy numer cyfrowego tygodnika „Wprost”. I tak będzie co tydzień.  W każdy piątek w e-Wprost czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia. ...
więcej
27.04.2020

„Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w dobie #COVID-19 i odpowiada na pytanie: jak firmy chronią swoich pracowników w dobie epidemii?

W najnowszym, specjalnym e-wydaniu, „Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w Polsce. W oparciu o bazę danych Glassdoor – największego na świecie serwisu opiniującego pracodawców na podstawie opinii zatrudnionych oraz zebrane przez redakcję dane powstał unikalny ranking firm, w których dobrze jest pracować. ...
więcej
06.04.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media. #CyfrowyŚwiatWprost nabiera tempa.

Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku.  Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics). ...
więcej
30.03.2020

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost.

Dziś po raz ostatni ukazał się drukiem tygodnik Wprost. Pierwszy numer pisma trafił do kiosków w Poznaniu w grudniu 1982 roku.  Po prawie 38 latach PMPG Polskie Media S.A., wydawca Wprost, zdecydowała o zaprzestaniu wydawania tygodnika w wersji papierowej i skupieniu się na dostarczeniu treści w wersji cyfrowej.  „Umarł król, niech żyje król!  Mówiąc wprost: prasa jaką znamy...
więcej
25.03.2020

AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość.”

Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. ...
więcej
23.03.2020

„Jesteśmy dla Was i piszemy dla Was - jak zawsze, choć inaczej.” Tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” dostępne wyłącznie w kioskach elektronicznych.

Bieżące wydania numerów tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, tj. te z datą wydania w dniu 23 marca 2020 r.  dostępne są wyłącznie w wersji elektronicznej.  Decyzja o zmianie formuły i dystrybucji wymienionych numerów, została podjęta w związku z pandemią koronawirusa i ogłoszeniem stanu epidemii na terenie całego kraju. ...
więcej
04.02.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media S.A.: w sumie ponad 86,5 mln odsłon. Wprost.pl liderem serwisów tygodników opinii.

Styczeń okazał się kolejnym miesiącem dynamicznego wzrostu liczby użytkowników i odsłon serwisów należących do Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media S.A. Należą do niej wprost.pl, dorzeczy.pl i superhistoria.pl.  Według danych Google Analytics serwis wprost.pl miał w styczniu 9,3 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 54 mln odsłon.  Oznacza to wzrosty odpowiednio o 132%...
więcej
22.01.2019

„Złodziejaszki” - nominowany do Oscara laureat Złotej Palmy w marcu w polskich kinach!

22 marca 2019 na ekrany polskich kin trafi nominowany właśnie do Oscara w kategorii Najlepszy Film Nieanglojęzyczny obraz Hirokazu Koreedy „Złodziejaszki” (org. „Shoplifters”). Jego dystrybutorem jest PMPG Polskie Media. ...
więcej
19.12.2018

Oscarowe, wybitne filmy w dystrybucji PMPG Polskie Media S.A.

Już w styczniu poznamy nominacje do Oscarów. W kategorii „najlepszy film nieanglojęzyczny” znalazły się dwie polskie produkcje. Na krótką listę tytułów, które mają szansę na najważniejszą nagrodę przemysłu filmowego, trafiły „Zimna wojna” Pawła Pawlikowskiego oraz polska koprodukcja – kazachski film „Ayka” Siergeya Dworcewoja. ...
więcej
04.12.2018

Grupa PMPG Polskie Media poszerza swoją działalność na rynku nieruchomości

Grupa PMPG Polskie Media uruchomiła kolejny portal branżowy – Wprost Nieruchomości. Jest on poświęcony szeroko pojętemu rynkowi nieruchomości. Porusza tematy rynku mieszkaniowego, hotelarstwa, powstających i modernizowanych powierzchni biurowych oraz magazynowych. ...
więcej
Strona: 1 z 121234następna »

Kontakt dla mediów

Biuro prasowe
PMPG S.A.