Strona główna » Biuro prasowe » Komunikaty prasowe » Produkty i usługi

Produkty i usługi

02.02.2021

Marka „Wprost” zyskuje dzięki transformacji cyfrowej.

Minęło właśnie 10 miesięcy od kiedy "Wprost" stała się marką cyfrową. 30 marca 2020 r. ukazał się ostatni, wydany drukiem, numer tygodnika.  Pandemia COVID-19 przyśpieszyła to, co w dłuższym horyzoncie wydaje się nieuchronne: tradycyjne medium ustąpiło miejsca w pełni cyfrowej wersji.  8 maja ukazał się zerowy numer eWprost.  Od tego dnia w każdy piątek o godzinie 15:00 subskrybenci...
więcej
07.01.2021

Nowe twarze w redakcji „Wprost”

W pierwszych dniach stycznia do zespołu „Wprost” dołączyli Przemysław Bociąga, który obejmie rolę wydawcy serwisu i dziennikarza, oraz Paweł Rusak, który wesprze redakcję jako szef social mediów. Przemysław Bociąga wcześniej związany był m.in. z wydawnictwem Bauer, gdzie zajmował się projektami książkowymi, z redakcją lifestyle'ową Wirtualnej Polski oraz prasą segmentu horeca. ...
więcej
07.01.2021

Andrzej Tuzinowski Dyrektorem ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych w PMPG Polskie Media S.A.

Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski.  Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań. ...
więcej
18.12.2020

Robert Feluś Redaktorem Naczelnym „Wprost”.

Od 1 stycznia 2021 roku redakcją „Wprost” pokieruje Robert Feluś.  Podlegać mu będą wszystkie redakcje serwisu wprost.pl, w tym redakcja Wprost Premium, która przygotowuje treści płatne i cotygodniowe wydanie „e-Wprost”. ...
więcej
07.09.2020

Szukamy skutecznego redaktora naczelnego WPROST

W związku z rozwojem cyfrowym marki "Wprost" PMPG Polskie Media S.A., właściciel spółki AWR Wprost sp. z o.o., wydawcy serwisu wprost.pl, poszukuje Redaktora Naczelnego Wprost. Zatrudnimy z „krwi i kości” dziennikarza internetowego, który podejmie wyzwanie poprowadzenia w świecie cyfrowym tytułu z 40-letnią historią.  Jeśli czujesz stagnację i poszukujesz nowych wyzwań, wiesz...
więcej
03.09.2020

Redakcja „Wprost” rośnie w siłę.

W ostatnim czasie do „Wprost” dołączyła grupa nowych redaktorów. Od września stanowisko wydawcy Wprost Premium objęła  Agnieszka Niesłuchowska. Do tej pory przez ponad 5 lat kierowała działem politycznym Fakt.pl oraz była zastępcą szefa działu politycznego dziennika Fakt. ...
więcej
07.05.2020

Rusza cyfrowe wydanie "Wprost". W formacie skrojonym pod urządzenia mobilne i jako piątkowa popołudniówka tygodnik „Wprost” zaczyna nowy rozdział.

W piątek o 15:00 udostępniony zostanie zerowy numer cyfrowego tygodnika „Wprost”. I tak będzie co tydzień.  W każdy piątek w e-Wprost czytelnicy znajdą podsumowanie tego co było najważniejsze w minionym tygodniu i zapowiedź istotnych wydarzeń weekendu i kolejnego tygodnia. ...
więcej
27.04.2020

„Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w dobie #COVID-19 i odpowiada na pytanie: jak firmy chronią swoich pracowników w dobie epidemii?

W najnowszym, specjalnym e-wydaniu, „Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w Polsce. W oparciu o bazę danych Glassdoor – największego na świecie serwisu opiniującego pracodawców na podstawie opinii zatrudnionych oraz zebrane przez redakcję dane powstał unikalny ranking firm, w których dobrze jest pracować. ...
więcej
06.04.2020

Rekordowe wyniki serwisów internetowych PMPG Polskie Media. #CyfrowyŚwiatWprost nabiera tempa.

Ponad 150 milionów odsłon wygenerowały w marcu serwisy wprost.pl i dorzeczy.pl, należące do PMPG Polskie Media S.A. Oznacza to wzrost o 69% w stosunku do lutego i aż 177% w stosunku do marca ubiegłego roku.  Liczba użytkowników wzrosła w ciągu roku o ponad 20 milionów i osiągnęła poziom prawie 27 milionów unikalnych użytkowników (dane Google Analytics). ...
więcej
30.03.2020

Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost.

Dziś po raz ostatni ukazał się drukiem tygodnik Wprost. Pierwszy numer pisma trafił do kiosków w Poznaniu w grudniu 1982 roku.  Po prawie 38 latach PMPG Polskie Media S.A., wydawca Wprost, zdecydowała o zaprzestaniu wydawania tygodnika w wersji papierowej i skupieniu się na dostarczeniu treści w wersji cyfrowej.  „Umarł król, niech żyje król!  Mówiąc wprost: prasa jaką znamy...
więcej

Kontakt dla mediów

Biuro prasowe
PMPG S.A.