Tygodnik „Wprost” wyróżni najlepsze banki i produkty finansowe.  Ruszyła ankieta portfel.wprost.pl!

Tygodnik „Wprost” wyróżni najlepsze banki i produkty finansowe. Ruszyła ankieta portfel.wprost.pl!

Już po raz trzeci tygodnik „Wprost” nagrodzi najlepsze produkty i usługi finansowe dostępne na polskim rynku. Na stronie projektu portfel.wprost.pl ruszyło właśnie badanie produktów i usług. Ogłoszenie zwycięzców – na specjalnej gali 27 czerwca.

Portfel WPROST to nagroda tygodnika „Wprost” dla najlepszych firm w branży finansowej. Jej celem jest promocja najciekawszych, nowych na rynku, produktów i usług finansowych. Uczestnikami rankingu mogą być zarówno banki, jak i instytucje pośredniczące w obrocie finansowym, fundusze inwestycyjne i firmy doradcze. Najlepsze produkty finansowe wyróżnia to, że są innowacyjne i wychodzą naprzeciw rzeczywistym potrzebom klientów – mówi o kryteriach wyboru laureatów Jacek Pochłopień, redaktor naczelny tygodnika „Wprost”.

Oferta produktów i usług finansowych prowadzona jest w kilku kategoriach. Banki mogą zgłaszać do oceny swoją ofertę skierowaną zarówno klienta indywidualnego (ocenie podlegają trzy wybrane produkty spośród następujących: konto, karta kredytowa, karta płatnicza, kredyt, lokata, produkty inwestycyjne i leasingowe, serwis bankowości internetowej, aplikacje mobilne i private banking), jak i dla firm (konto, karta kredytowa, karta płatnicza, kredyty, pożyczki, lokaty, produkty inwestycyjne i leasingowe, bankowość internetowa, bankowość mobilna, faktoring). Oceniane są także innowacje w finansach, czyli produkty i usługi wdrożone w okresie od 1 czerwca 2016 do 31 maja 2017 w kategoriach m.in. zarządzanie finansami osobistymi, zarządzanie finansami firm, zarządzanie finansami samorządu, produkty ubezpieczeniowe, faktoring itp.

Produkty do konkursu można zgłaszać do 31 maja 2017 r.

Portfel „Wprost” to nagroda wyrosła z najlepszych tradycji tygodnika „Wprost”, który już w 2005 r. wręczał  „Portfele Roku” za najlepsze oferty i produkty finansowe na polskim rynku. Laureaci są wyłaniania na podstawie analizy, w której oceniane są m.in. rozpoznawalność marki, dopasowanie oferty do potrzeb rynkowych, przejrzystość oferty dla klienta, opłaty i prowizje, jakość obsługi klienta, polityka lojalnościowa oraz lojalność i zaufanie klientów. Nagroda została reaktywowana w 2015 r., a wśród jej laureatów są m.in. PKO Bank Polski, Bank Zachodni WBK, Getin Noble Bank, ING Bank Śląski, Volkswagen Leasing, PZU oraz Bank Pocztowy.

Partnerami projektu i gali Portfel „Wprost” 2017 są Asseco i Kronospan. Partnerem medialnym jest magazyn „Business Gate”. Partnerami wspierającymi projektu są inwestorzy.tv i Wprost Nieruchomości.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.