Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media. Będzie kierować transformacją cyfrową grupy.

Małgorzata Golińska dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media. Będzie kierować transformacją cyfrową grupy.

Od 15 kwietnia pracami związanymi z rozwojem grupy PMPG w świecie cyfrowym pokieruje Małgorzata Golińska. Do jej głównych zadań na stanowisku Dyrektora ds. Rozwoju Cyfrowego (Digital Development Director) należeć będzie doradztwo w przygotowaniu i wdrożeniu strategii wydawniczej i rozwoju produktów oraz kierowanie procesami transformacji cyfrowej w wydawnictwach grupy.

„Bardzo się cieszę, że Małgosia podjęła wyzwanie i dołączyła do PMPG.  Jej wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu spółkami mediowymi oraz kierowaniu złożonymi projektami cyfrowymi wzmocni nasz zespół w zakresie kluczowym dla rozwoju firmy.  Kiedy ogłosiliśmy zakończenie wydawania drukiem tygodnika „Wprost” zapowiedziałem, że mamy konkretny plan, który będziemy z determinacją realizować. Obecna sytuacja związana z COVID-19 - trudna dla wielu firm i wydawnictw – jest szansą, którą chcemy wykorzystać. W marcu trafiliśmy do TOP20 wydawców internetowych, zajmując w zestawieniu 19 miejsce.  Nie jest to nasze ostatnie słowo.” – zapowiedział Michał M. Lisiecki, założyciel i większościowy udziałowiec PMPG Polskie Media S.A.

„To ambitne i ciekawe wyzwanie zawodowe. Podejmuję je z entuzjazmem.”  - powiedziała Małgorzata Golińska i tłumaczy: „WPROST to marka z wieloletnią, imponującą tradycją. Cieszę się, że będę mogła być częścią zespołu , który podkreśla swoje przywiązanie do niezależnego, jakościowego dziennikarstwa. To są wartości, które bardzo cenię.
Moim zadaniem jest przeprowadzić proces transformacji cyfrowej organizacji, wyznaczając strategiczne kierunki, wspomagając zespół i zapewniając rozwój produktów digitalowych.  Wierzę , że moje doświadczenie zawodowe i umiejętności związane z rozwojem biznesów mediowych pozwolą na podejmowanie  śmiałych decyzji i wprowadzanie wielu innowacji.”

Małgorzata Golińska pełniła wcześniej szereg kierowniczych funkcji w firmach związanych z mediami.  Do niedawna była dyrektorem zarządzającym w Wirtualnej Polsce odpowiedzialnym za obszary lifestyle i zdrowie. Przygotowywała i realizowała strategie serwisów takich jak WP abcZdrowie, WP Turystyka, WP Kuchnia, WP Kobieta i WP parenting.

Bezpośrednio przed objęciem funkcji w Wirtualnej Polsce była pełnomocnikiem zarządu Kino Polska ds. kanałów naziemnych.  Wcześniej, przez 10 lat, pracowała w spółce ZPR Media S.A., m.in. jako wiceprezes i dyrektor zarządzający.  Była tam dyrektor wydawniczą „Super Expressu”, a następnie odpowiadała za przygotowanie i funkcjonowanie kanału muzycznego Polo TV oraz produkcje rozrywkowe dla wszystkich kanałów Grupy ZPR Media. Jeszcze wcześniej zarządzała bezpłatną gazetą codzienną Metropol oraz była group managerem w domu mediowym Mindshare Polska.

 

#CyfrowyŚwiatWprost:

wprost.pl | biznes.wprost.plzdrowie.wprost.pl | wprost.pl/prime-time | wprost.pl/tygodnik

Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes

Twitter | Instagram | YouTube

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.