Tygodnik Do Rzeczy z rekordowymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i subskrypcji online

Tygodnik Do Rzeczy z rekordowymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej i subskrypcji online

Według najnowszych danych ZKDP za wrzesień 2021 tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro – PMPG Polskie Media) zanotował największy wzrost sprzedaży rok do roku w kategorii tygodników opinii, a jeszcze wyższe wzrosty ma sprzedaż płatnych subskrypcji. W obu obszarach „Do Rzeczy” znacząco zdystansowało konkurencję.

W sprzedaży ogółem tygodnik „Do Rzeczy” osiągnął 5,28% wzrostu porównując wrzesień 2020 do września 2021. Znajdująca się na drugim miejscu „Polityka” zanotowała wzrost o 0,8%, zaś reszta tytułów raportowanych przez ZKDP w kategorii tygodników opinii miała spadki.

Jeszcze lepiej prezentują się wyniki „Do Rzeczy” w prenumeracie e-wydań (sprzedaż contentu i wydań poprzez dostęp w subskrypcjach), które wzrosły rok do roku o 33%. Licząc wszystkie subskrypcje papierowe i elektroniczne tygodnik „Do Rzeczy” ma 19,96% wzrostu rok do roku, a druga w zestawieniu „Polityka”, która wykazała wzrost o 10%.

Dodatkowo warto nadmienić, że według danych Gemius, dorzeczy.pl jest liderem wśród portali konserwatywnych - w październiku jego liczba realnych użytkowników wyniosła 2,57mln, a drugi w tej kategorii serwis wpolityce.pl miał 1,68 mln RU.

Wzrost liczby subskrypcji online i zasięg portalu dorzeczy.pl to efekt realizowania strategii rozwoju cyfrowego w grupie PMPG Polskie Media, zarówno w zakresie portali internetowych jak i treści płatnych.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.