„Do Rzeczy” nr 8: COVID-19: JAK NAS OSZUKANO

„Do Rzeczy” nr 8: COVID-19: JAK NAS OSZUKANO

– Coraz bardziej prawdopodobna staje się teza, że wirus to pikuś w porównaniu z tym, co w jego obliczu zafundowała nam władza. Kto powinien za to odpowiedzieć?rozważa Jerzy Karwelis w artykule „Oskarżam za pandemię”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

– Wolnościowo-endecka dwoistość Konfederacji sprawia, że jako jedyna zachowuje dziś zdolność koalicyjną z dwoma hegemonami sceny politycznej, których krytykuje zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Pogoda dla Konfederacji”.

– Siedem nominacji do Oscara dla filmu „Belfast” to największy sukces w karierze Kennetha Branagha pisze Piotr Gociek w artykule „Dzieci na wulkanie”. 

  Perspektywa globalnego konfliktu w nadchodzących latach jest całkiem realna, chodzi więc o to, by groźba jego konsekwencji dla Polski była w przyszłości jak najmniejsza – stwierdza Marek Jurek w tekście „Po pierwsze – bezpieczeństwo Polski”.

– Ostatnie ostrzeżenia przed rosyjską prowokacją na granicy z Ukrainą przypominają o początku wojny zimowej. Tak zwany incydent w Mainila miał dać Kremlowi upragniony casus belli i przekonać cały świat, że to maleńka Finlandia dąży do wojny ze Związkiem Sowieckim przypomina Piotr Włoczyk w artykule „Upragniony casus belli”.

– Można sądzić, że Franciszek i jego dyplomaci liczą, że pochlebstwami przekonają do siebie Chińczyków zauważa Tomasz Rowiński w tekście „Lewar na Watykan”.

– Kampania z plakatem pokazującym, że płacimy za energię więcej przez UE, uświadamia, że manipulują w tej sprawie wszyscy – rząd i opozycja – przekonuje Łukasz Warzecha w artykule „Oświeceni żarówką”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Joanna Bojańczyk o genialnej oszustce Annie Sorokin. 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku 21 lutego 2022. Można go też czytać w aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla systemu Android i systemu iOS.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.