Zmiana daty publikacji e-wydania „Wprost”. Nowy format - „Magazyn Wprost Premium”

Zmiana daty publikacji e-wydania „Wprost”. Nowy format - „Magazyn Wprost Premium”

E-wydanie „Wprost”, od 8 maja dostępne dla subskrybentów wprost.pl w każdą niedzielę od godz. 20.00, a w e-kioskach w poniedziałki rano. W miejsce e-wydania udostępnianego przed weekendem, „Wprost” wprowadza stały format wydawniczy „Magazyn Wprost Premium” dostępny wyłącznie na wprost.pl.

E-wydanie „Wprost” ukazywało się regularnie, co piątek od marca 2020 roku, po tym jak w związku z pandemią koronawirusa wydawca podjął decyzję o zamknięciu wydania papierowego. Każdy numer, ukazujący się w formacie PDF, E-pub oraz Mobi, to ponad 200 stron jakościowych treści na tematy krajowe, zagraniczne, społeczne, zdrowotne, biznesowe i kulturalne. W gronie autorów są między innymi: Karolina Baca-Pogorzelska, Leszek Bugajski, Dariusz Grzędziński, Szymon Krawiec, Jakub Mielnik, Joanna Miziołek, Eliza Olczyk, Katarzyna Pinkosz, Paulina Socha-Jakubowska, Agnieszka Szczepańska. W gronie felietonistów: prof. Ryszard Bugaj, prof. Elżbieta Mączyńska, Łukasz Orbitowski, gen. Waldemar Skrzypczak czy Tomasz Terlikowski. Okładki e-wydania realizuje Paweł Kuczyński, światowej sławy rysownik z ponad setką nagród na koncie.

Cena jednostkowa e-wydania to 7,50 PLN, natomiast prenumerata dostępna jest w wariantach miesięcznym (25,90 PLN), kwartalnym (81,20 PLN), półrocznym (99 PLN) oraz rocznym (243,75 PLN).

„Magazyn Wprost Premium” to format wydawniczy dostępny w każdy weekend. Pogłębione podejście do tematów, wnikliwe analizy i dobrej jakości zdjęcia to cechy charakterystyczne nowego formatu.

Nawiązaliśmy współpracę ze świetnymi autorami. Katarzyna Burzyńska-Sychowicz w swoich wywiadach oddaje głos bohaterom masowej wyobraźni. Wiktor Krajewski, autor bestsellerowych książek, rozmawia z gwiazdami, ale także z niesamowitą wrażliwością pochyla się nad trudnymi tematami społecznymi. Olena Bondarenko przybliża czytelnikom sytuację w owładniętej wojną Ukrainie, zaś Piotr Barejka opisuje realia życia uchodźców. Krystyna Romanowska zwraca uwagę na sprawy dotyczące sytuacji kobiet, ale też na ekologię. Agaton Koziński pasjonująco opowiada o Europie i świecie, a Przemysław Bociąga o różnych wymiarach kultury. Katarzyna Świerczyńska realizuje reportaże z różnych części Polski, a Helena Kowalik te z sal sądowych. Mam nadzieję, że niebawem autorów publikujących w Magazynie Wprost Premium jeszcze przybędzie, a my co tydzień – zresztą jak do tej pory – będziemy mogli zaskakiwać czytelników tematami – mówi Paulina Socha-Jakubowska, redaktor prowadząca „Magazyn Wprost Premium”.

Po 2 latach od zamknięcia papierowego wydania „Wprost” zakończyliśmy intensywny czas transformacji cyfrowej opierając nasz model biznesowy o budowę zasięgowego, wielotematycznego serwisu premium oraz ofertę subskrypcyjną. Zwieńczeniem całego procesu, po dokonaniu zmian operacyjnych wewnątrz redakcji i całego produktu mediowego wprost.pl jest również wzbogacenie naszej oferty o „Magazyn Wprost Premium” oraz zmiana terminu publikacji e-wydania. Jako najbardziej opiniotwórczy tygodnik w Polsce w 2021 roku (Raport IMM), chcemy jeszcze szerzej docierać do użytkowników Internetu, oferując im jakościowe dziennikarstwo zarówno na początek, jak i na koniec tygodnia odpowiednio różnicując tematykę w obu formatach.

- Głęboko wierzymy, że dzięki tej zmianie będziemy w stanie odpowiedzieć na rosnące potrzeby użytkowników w bardzo dynamicznym i konkurencyjnym środowisku mediów z ofertą subskrypcji – mówi Michał Chabas, dyrektor zarządzający "Wprost".

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.