Magdalena Kmita-Kulesza dołącza do zespołu redakcyjnego wprost.pl Obejmie funkcję redaktora zarządzającego segmentami zdrowie i odżywianie oraz dom

Magdalena Kmita-Kulesza dołącza do zespołu redakcyjnego wprost.pl Obejmie funkcję redaktora zarządzającego segmentami zdrowie i odżywianie oraz dom

Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która również zdobywa coraz więcej zaangażowanych użytkowników. Pojawienie się w strukturach nowego stanowiska jest związane nie tylko z usprawnieniem bieżącego zarządzania operacyjną pracą redakcji, ale planami rozwojowymi na 2023r.

- Wydawca ma jasne plany rozwoju, które idealnie licują z moimi doświadczeniami i kompetencjami. Jestem przekonana, że zebrane na przestrzeni ostatnich lat doświadczenia uda się znakomicie zdyskontować. Wierzę, że zwinna struktura wydawcy pozwoli szybko wygenerować wartość dodaną i zrealizować własne pomysły – komentuje Magdalena Kmita- Kulesza.

Magdalena Kmita-Kulesza od ponad 18 lat związana jest z rynkiem mediów. Karierę zaczynała w dawnym wydawnictwie Murator, gdzie m.in. prowadziła tytuły dedykowane profesjonalistom z branży budowlanej. W ostatnich latach, pracując w Grupie Polska Press, brała udział w transformacji digitalowej wydawnictwa oraz tworzyła i rozwijała produkty online'owe, takie jak regiodom.pl, stronazdrowia.pl, stronakobiet.pl i stronakuchni.pl. Na stanowisku product managera odpowiadała za obszary nieruchomości, zdrowia, kobiety i kulinariów.

- Do tej pory marka Wprost kojarzyła się przede wszystkim z kontentem polityczno-gospodarczym, ale przybywa zaangażowanych czytelników innych treści. Użytkownicy doceniają różnorodności i jakość naszych serwisów. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie Magdaleny oraz praktyczne umiejętności w roli lidera zespołów redakcyjnych pozwolą w szybkim tempie realizować cele redakcyjne i biznesowe segmentów zdrowie i odżywianie oraz dom – komentuje Robert Pstrokoński, Dyrektor Zarządzający wprost.pl.

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.