27.02.2017, 13:06, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

    Notatka prasowa

    PMPG Polskie Media z sukcesem reaktywuje Business Gate


    PMPG Polskie Media reaktywowała biznesowy projekt Business Gate.  27 lutego, wraz z tygodnikiem "Wprost", ukazało się drugie wydanie, tym razem dwujęzyczne. Już we wtorek zadebiutuje wydanie cyfrowe biuletynu Business Gate Giełda, poświęcone tematom rynku kapitałowego, inwestycji, finansów i ubezpieczeń.
Projekt koordynuje Rita Schultz, która od października ub.r. jest wydawcą Business Gate i Dyrektor Zarządzającą ds. Projektów Specjalnych w PMPG.   
W aktualnym wydaniu Business Gate dostępnym z tygodnikiem „Wprost” czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Andrzejem Zarajczykiem, prezesem POL-MOT Holding, laureatem Nagrody Kisiela 2016 w kategorii Przedsiębiorca, rozmowę z Jakubem Oparą, prezesem spółki PL.2012+ oraz sekcję Stylowe Miasta, w której m.in. o tym jak Warszawa i Kraków przyciągają turystów i biznes. A w sekcji Nowe Rozwiązania – ekonomia współdzielenia.  
Business Gate jest miesięcznikiem dołączanym do „Wprost” i trafia do 88 000 czytelników tygodnika (rozpowszechnianie płatne razem, ZKDP grudzień 2016 r.). Business Gate w wersji elektronicznej dociera do ponad 63 tys. czytelników e-wydania „Wprost”, a w postaci mailingów - także do specjalistów związanych z rynkiem kapitałowym.
Wydawca przewiduje również wydania specjalne Business Gate dedykowane poszczególnym branżom, m.in. finansom, energetyce, przemysłowi, usługom dla biznesu.
Projekt Business Gate to reaktywacja dodatku do „Wprost” wydawanego w latach 2012-2013. Tytuł skierowany jest do czytelników zainteresowanych tematyka biznesową, inwestycjami i innowacjami. „Chcemy pokazać jak rozwijają się firmy, branże, regiony. Prezentujemy sukcesy, ciekawe rozwiązania. W Business Gate czytelnicy znajdą wywiady, prezentacje, felietony, komentarze” – mówi Rita Schultz. Podkreśla, że Business Gate to projekt niezależny, który stanowi odpowiedź na potrzeby rynku. Stąd wprowadzenie dwóch wersji językowych, które pozwolą zapoznać się z polska gospodarką również potencjalnym inwestorom zagranicznym. 
Projekt Business Gate poszerza portfolio PMPG Polskie Media mediów i usług kierowanych do biznesu i spółek giełdowych. PMPG pozostaje również strategicznym inwestorem biznesowego kanału telewizyjnego inwestorzy.tv.