27.04.2020, 11:30, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

    Notatka prasowa

    „Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w dobie #COVID-19 i odpowiada na pytanie: jak firmy chronią swoich pracowników w dobie epidemii?


    W najnowszym, specjalnym e-wydaniu, „Wprost” publikuje ranking 50 najlepszych pracodawców w Polsce. W oparciu o bazę danych Glassdoor – największego na świecie serwisu opiniującego pracodawców na podstawie opinii zatrudnionych oraz zebrane przez redakcję dane powstał unikalny ranking firm, w których dobrze jest pracować.
„Chociaż nikt z nas tego nie planował, to publikacja rankingu przypadła na trudne czasy dla rynku pracy. Dlatego najważniejszym kryterium dla nas była odpowiedź na pytanie, jak firma chroni swoich pracowników w dobie epidemii. Czy planuje zwolnienia, czy będzie ciąć płace, jak zabezpieczyła kadry przed koronawirusem i ile wydała na walkę z jego skutkami. „Wprost” od lat słynął z ważnych rankingów.  Dziś oddajemy w Państwa ręce ranking najlepszych polskich pracodawców, którym przyszło działać w ekstremalnie trudnych czasach. Ale takie czasy chyba najlepiej weryfikują pracodawcę – czy traktuje on swoich pracowników z klasą, czy tylko zapisuje ich jako koszt w arkuszu Excela.” – napisał we wstępniaku do wydania, Szymon Krawiec, szef działu Biznes „Wprost”, współautor rankingu.
W wydaniu, obok opracowania i listy 50, znalazły się teksty poświęcone obecnej sytuacji w której znaleźli się przedsiębiorcy i pracownicy.  W artykule „Cisza przed burzą” Paweł Bednarz pisze jak będzie rosło bezrobocie w Polsce w najbliższych miesiącach, a w tekście „Branża na skraju bankructwa” przybliża kulisy walki o przetrwanie firmy OTCF, właściciela marki 4F.
Do czytelników zwrócił się wydawca, twórca i większościowy udziałowiec PMPG Polskie Media, Michał M. Lisiecki: „Po blisko 40 latach od ukazania się pierwszego numeru, w dniu 30 marca 2020 redakcja Wprost, wydała ostatnie, PAPIEROWE wydanie tygodnika. Jako wydawca podejmuję wyzwanie oferowania produktów z zerowym śladem emisji węglowej #ZeroCarbonFootprint i nieustannego wdrażania najlepszych praktyk, służących dbałości o nasze wspólne dobro – środowisko naturalne.  Kupując nasze dostępne wyłącznie cyfrowo wydanie specjalne „50 Najlepszych Pracodawców w Dobie #COVID19”, wspierasz dziennikarzy, którzy rozpoczęli tworzenie nowego, cyfrowego wydania tygodnika. Środki uzyskane ze sprzedaży tego wydania – w całości – zostaną przeznaczone na budżet i honoraria autorskie nowej, cyfrowej redakcji „Wprost” i dla współpracujących z nią dziennikarzy, którzy utracili pracę z powodu pandemii #COVID19. W imieniu własnym i Redakcji dziękuję, że jesteś z nami!”
Specjalne e-wydanie „Wprost” będzie dostępne w cenie 10 zł od poniedziałku, 27 kwietnia, od godziny 12:00 na prenumerata.wprost.pl, w aplikacjach App Store i Google Play oraz we wszystkich eKioskach.
 
#CyfrowyŚwiatWprost:
wprost.pl | biznes.wprost.pl |  zdrowie.wprost.pl | wprost.pl/prime-time | wprost.pl/tygodnik
Facebook | Zdrowie i Medycyna | Biznes
Twitter | Instagram | YouTube
 
Wcześniejsze komunikaty dotyczące zmiany modelu wydawniczego „Wprost”:
Jesteśmy w TOP20 polskiego internetu! Awans grupy PMPG Polskie Media S.A.
https://www.wprost.pl/komunikaty-pmpg/10315555/jestesmy-w-top20-polskiego-internetu-awans-grupy-pmpg-polskie-media-sa.html
Prasa, jaką znamy, odchodzi w przeszłość – blog wydawcy – Michała M. Lisieckiego:
https://www.wprost.pl/tygodnik/10310429/prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc.html
Ostatnie, drukowane wydanie tygodnika "Wprost". Wydawca ogłasza #CyfrowyŚwiatWprost: 
https://media.pmpg.pl/pr/494678/ostatnie-drukowane-wydanie-tygodnika-wprost-wydawca-oglasza-cyfrowyswiatwprost
AWR „Wprost” zmienia model wydawniczy: publikacja treści tylko w wersji elektronicznej. „Prasa jaką znamy odchodzi w przeszłość”.
https://media.pmpg.pl/pr/493702/awr-wprost-zmienia-model-wydawniczy-publikacja-tresci-tylko-w-wersji-elektronicznej-prasa-jaka-znamy-odchodzi-w-przeszlosc