07.01.2021, 08:45, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

    Notatka prasowa

    Andrzej Tuzinowski Dyrektorem ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych w PMPG Polskie Media S.A.


    Od 4 stycznia do zespołu PMPG Polskie Media dołączył Andrzej Tuzinowski.  Na stanowisku Dyrektora ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych będzie odpowiedzialny za rozwój oferty grupy w obszarze projektów contentowych i marketingu 360, client service i pozyskiwanie klientów do realizacji tych działań.
Andrzej Tuzinowski od 1999 r. związany był z Grupą ZPR Media. Najpierw jako szef muzyczny Radia ESKA i Dyrektor Programowy Radia ESKA Kraków, a następnie Dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży dla wszystkich stacji radiowych grupy. W latach 2016-2017 związany z Grupą Wirtualna Polska jako Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego. Po powrocie w 2017 r. do ZPR Media najpierw kierował agencją content marketingową 360 Content Team (w strukturach grupy), a od 2018 r. zarządzał Biurem Reklamy Magazynów i Internetu.
- Propozycja PMPG to coś co z jednej strony pozwala mi wykorzystać moje wieloletnie i wszechstronne doświadczenie związane z projektami niestandardowymi i contentowymi w internecie i innych mediach, a z drugiej możliwość pracy w nowoczesnej i dynamicznej organizacji. Cieszę się, że dołączam do zespołu PMPG w momencie jej tak dynamicznego rozwoju i bardzo ciekawej transformacji. – mówi Andrzej Tuzinowski.
PMPG Polskie Media 
Spółka holdingowa działająca na rynku mediów tradycyjnych i nowych mediów. Do Grupy należą m.in.: Agencja Wydawniczo-Reklamowa Wprost, wydawca wprost.pl i  e-tygodnika „Wprost” oraz spółka Orle Pióro, wydawca dorzeczy.pl i tygodnika „Do Rzeczy” oraz magazynu „Historia Do Rzeczy”. Bieżące informacje o działalności Grupy Kapitałowej PMPG można znaleźć na stronie internetowej firmy, a także na jej profilach w serwisach społecznościowych Facebook oraz Twitter.
Dzięki stale rosnącej liczbie użytkowników należących do Grupy serwisów internetowych, głównie wprost.pl i dorzeczy.pl, PMPG trafiła wiosną 2020 roku do Top 20 wydawców internetowych w Polsce.  Z 9,4 mln użytkowników (RU), PMPG jest zdecydowanym liderem w kategorii serwisów związanych z tygodnikami opinii, mając w niej 70% całkowitego udziału. Sam serwis wprost.pl, nr 1 w tej kategorii, osiągnął ponad 24% zasięgu wśród wszystkich polskich internautów, a dorzeczy.pl 15,5%. (za Gemius/PBI, listopad 2020 r.)