24.01.2022, 08:00, PMPG POLSKIE MEDIA S.A. Notatka prasowa Lidia Cybulska dołączyła do działu sprzedaży bezpośredniej PMPG Polskie Media Zarząd Spółki PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o wzmocnieniu struktur sprzedaży bezpośredniej zapraszając do współpracy Lidię Cybulską w roli Dyrektora odpowiedzialnego za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz. Lidia ma za sobą 12 lat praktyki sprzedażowej w Grupie ZPR Media. Swoją karierę rozpoczynała w Wydawnictwie MURATOR, gdzie z sukcesem realizowała się jako lider sprzedaży. Od wielu lat związana jest z branżą wnętrzarską, a od 2018 roku pracuje również na segmencie Parenting i Zdrowie. Doskonale czuje się w sprzedaży produktów cyfrowych i projektów specjalnych. „7,5 mln realnych użytkowników oraz 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg Gemius Media Panel, grudzień 2022) to duży potencjał, który mam nadzieję efektywnie wykorzystać. Z segmentem zdrowia i szeroko rozumianego well-being’u czuję się szczególnie blisko zawiązana. Prywatnie jestem miłośniczką zdrowego, świadomego odżywiania i wpierania leczenia adekwatnie dobraną dietą” - komentuje Lidia Cybulska. Zarząd PMPG Polskie Media S.A. życzy Lidce i jej zespołowi powodzenia!